Vad spelar du i helgen?

Medlem

Tänkte att jag ÄNTLIGEN skulle ta tag i The Last of Us Remastered men jag fastnade som vanligt med The Binding of Isaac...

Inaktiv

Borderlands! Borderlands! Borderlands!

Efter ett par timmar in i spelet så måste jag säga att det är väldigt bra. Precis samma känsla som föregångarna. Kände mig en aning orolig efter PCGamers avvikande låga betyg för spelet och klagomål. Men kan nog redan nu säga att de snackar goja, inte alls en rättvis recension.

Humorn är precis på samma nivå som alltid, storyn känns minst lika bra som tidigare. Det som är kraftigt förbättrat är vapnen, så mycket bättre känsla och perks.

Ska jag säga någonting negativt så är det kanske att de har spelat med säkra kort, spelet är inte så nyskapande.
Det är även relativt tungdrivet. Nöjer du dig med 60fps går det bra med gamingrigg i mellanklassen, men vill du driva 100-120+ FPS i säg 1440p krävs rejälare doningar.

Rekommenderas till alla som gillar Borderlands eller looter-shooters.

Medlem

wow bfa, siege of centauri och path of exile

Medlem

Nya Total War Warhammer DLC:t.
Empire har nya roliga leksaker, "For Sigmar!"

Medlem

Hearthstone, WoW (inte classic... än) och eventuellt någon CS eller DotA 2-match


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Moderator | Testpilot

Kommer sitta och lira Knights and Bikes! Double Fine som är utgivare. Riktigt kul än så länge! Tänkte slänga upp en medlemsrecension.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Gears 5 och därefter ska jag börja med Greedfall.

Medlem

Astral chain & Fire emblem three houses.

Medlem

Här blir det Greedfall hela helgen. Har snart spelat 20 timmar och jag gillar verkligen spelet.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Fastnade som fan för Ancestors Humankind Odyssey så det är vad jag spelar just nu.

Samma här, riktigt mysigt att se sina apor utvecklas. Jag å flickvännen lirar det tillsammans och kallar det ap-spelet
Sen blev det några timmar Mutant: road to Eden igår, fint med dem svenska miljöerna och göttig story

Medlem

Det blir lite variation hela helgen för mig.
Kommer växla mellan World Of Tanks, Division 2, Dungeon Master 2 och MM6:Mandate Of Heaven.
Kanske det blir lite Pool of Radiance med.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kommer sitta och lira Knights and Bikes! Double Fine som är utgivare. Riktigt kul än så länge! Tänkte slänga upp en medlemsrecension.

https://www.youtube.com/watch?v=6xpFUgCp900

Ser ut som något mina systerdöttrar skulle gilla. Väldigt energiskt och stirrigt

Medlem

Jag ska se om jag kan bli klar med Ion Fury. Sen tänkte jag börja på Giants: Citizen Kabuto, vilket är nostalgi för mig.

Medlem

För mig blir det Monster Hunter World Iceborne.

Medlem

iRacing, 6 timmar på Road America.

Farornas Konung

För mig blir det DayZ (som vanligt) och Gears 5 som var överraskande roligt!

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

Ser ut som något mina systerdöttrar skulle gilla. Väldigt energiskt och stirrigt

Det tror jag! Coop gör det kul och hela handlingen i stort är spännande att följa. Den är lite barnslig då man följer med ett par barn, men samtidigt är det förbaskat roligt : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Control, Borderlands 3, Gears 5 och WRC8

Skrivet av Ankh:

Kommer växla mellan World Of Tanks

Heter GoldMasterGollum303 i WoT, lägg till mig om du vill... Har hoppat ur min klan, så bra ha fler att köra platoon med? Kör mest Tier8-9-10.... har inga under tier8 ärligt talat...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Blir nog en hel del Leisure Suit Larry, kanske lite Dan Dolme.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Control, Borderlands 3, Gears 5 och WRC8

Heter GoldMasterGollum303 i WoT, lägg till mig om du vill... Har hoppat ur min klan, så bra ha fler att köra platoon med? Kör mest Tier8-9-10.... har inga under tier8 ärligt talat...

Jag kör samtliga Tier. Har bara 3st Tier X och 4st Tier IX..dock en hel del Tier VIII (Anthirs)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

För mig blir det att försöka bli klar med deadly premonition i helgen. En av dom bästa,sämsta spelen jag spelat haha

Medlem

Kingdom Hearts II Final Mix i jakten på Platinapokalen.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Borderlands 3 och Greedfall antagligen, även om jag är ytterst tveksam till vad jag tycker om Greedfall än så länge. Mycket cringe.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

@Ankh:

Har du lust att pm;a ditt konto namn, om det är ok för dig, så addar jag dig med? Men bara om du är ok med det?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Modern Warfare BETA


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

jbx
Medlem

Gears 5 och Octopath Traveler. Kanske några varv i Wreckfest oxå..


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Köpte Hob till Switchen, verkar kanon mysigt

Sen AssCreed Odyssey 2:a DLC:et i helvetet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Factorio! Har precis skickat iväg min första raket! Factory must grow.

Medlem

Började med Hollow Knight igår, så blir nog att fortsätta med det. Fantastisk musik, atmosfär och estetik hittills.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

@Ankh:

Har du lust att pm;a ditt konto namn, om det är ok för dig, så addar jag dig med? Men bara om du är ok med det?

anthirs


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

123
Skriv svar