Succé? Succé. Monster Hunter World: Iceborne har skeppats i 2,5 miljoner ex

Robot
Succé? Succé. Monster Hunter World: Iceborne har skeppats i 2,5 miljoner ex
Medlem

Själv väntar man på PC releasen men härligt att höra att expansionen är väl mottagen även inom andra aspekter än försäljning!

Inaktiv
Skrivet av MrPeters:

Själv väntar man på PC releasen men härligt att höra att expansionen är väl mottagen även inom andra aspekter än försäljning!

Ett av få spel som jag personligen föredrar på konsol. Har detta, Remnant, Witcher 3 och Trevor att spela på ps4an. "Ska bara" bli klar med Classic först... 😅

Testpilot

Hittade en bra deal för originalspelet till PC så har precis startat igång, kört några timmar. Känns som att det finns en del att upptäcka så inga problem att expansionen inte finns till PC ännu.

Medlem

Dess siffror så småning om när PC osv också får det ME want !


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Ett av få spel som jag personligen föredrar på konsol. Har detta, Remnant, Witcher 3 och Trevor att spela på ps4an. "Ska bara" bli klar med Classic först... 😅

Det har sina pros & cons med PC men då handkontroll-stöd finns för PC och jag generellt föredrar PC över konsollerna
Spelade grundspelet en del på PS4 innan det kom till PC vilket är den negativa aspekten, konsollerna får sitt content före PC men då spelet fungerar ypperligt på PC, nu när all problematik är åtgärdad efter releasen, så väntar jag gärna på PC-releasen

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Hittade en bra deal för originalspelet till PC så har precis startat igång, kört några timmar. Känns som att det finns en del att upptäcka så inga problem att expansionen inte finns till PC ännu.

Jo tack, själv har man 200+ timmar i det och har inte sett och gjort allt ännu! Finns galet mycket content i det, mycket är byggt kring grind men tur nog är grinden rolig!

Inaktiv
Skrivet av MrPeters:

Det har sina pros & cons med PC men då handkontroll-stöd finns för PC och jag generellt föredrar PC över konsollerna
Spelade grundspelet en del på PS4 innan det kom till PC vilket är den negativa aspekten, konsollerna får sitt content före PC men då spelet fungerar ypperligt på PC, nu när all problematik är åtgärdad efter releasen, så väntar jag gärna på PC-releasen

Är mer att jag gillar hela grejen med att sitta/ligga i soffan med konsol. Helt annan mysfaktor än att sitta i stol vid skrivbordet.

Sen går ju vissa spel fetbort på konsol och som exklusivt spelas på PC.

Medlem

Fram till januari att ta sig igenom bas-spelet, borde hinna man bör väl anta att deg kommer en tvåa!

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Är mer att jag gillar hela grejen med att sitta/ligga i soffan med konsol. Helt annan mysfaktor än att sitta i stol vid skrivbordet.

Sen går ju vissa spel fetbort på konsol och som exklusivt spelas på PC.

Kan definitivt instämma gällande mysfaktorn

Medlem

får göra som mig då, ligga i soffan me datan, tangentbordet på bena å musen bredvid, win-win, ännu lättare me kontroller oxå

Inaktiv
Skrivet av Tanktyr:

får göra som mig då, ligga i soffan me datan, tangentbordet på bena å musen bredvid, win-win, ännu lättare me kontroller oxå

Låter sjukt obekvämt tbh

Medlem

@anon_326725: inte mer än å spela konsol på samma sätt, när man e van iaf, suttit på samma sätt i 20 år eller nåt nu

Inaktiv
Skrivet av Tanktyr:

@SaltyApple: inte mer än å spela konsol på samma sätt, när man e van iaf, suttit på samma sätt i 20 år eller nåt nu

Njae... köper inte att det blir samma sak. Men gött att du hittat en lösning som funkar för dig iaf:)^

Medlem

kanske inte, men blir i 4k 60 fps+ iaf, annat än man kan säga om dagens konsoller

Medlem

Fördelen med MHW på PC är att laddningstiderna är två-tre sekunder (ssd osv) istället för 30-40 (på en PS4 pro utan SSD), samt att multiplayern för min del fungerar betydligt oftare och smidigare. Men nu blir det PS4 tills januari, sen kör vi PC all out

Om det är nån som spelar på PS4 får ni hemskt gärna hojta till så kör vi lite hunts, jag är i endgame-grinden redan men hjälper gärna till med annat content

1
Skriv svar