Vad spelar du i helgen?

Robot
Vad spelar du i helgen?

Mot alla odds: det blev spelhelg igen!

#fz, #spelhelg


Medlem

Wow classic ofc!

Medlem

Jag ska försöka hinna klart med Kingdoms of Amalur: Reckoning innan jag börjar spela Greedfall i slutet av månaden.

Medlem

Turok the dinosaur hunter och sen påbörja ny build på system shock 2.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Backloggens befriare

Gesars 5 och Zeus: Master of the Olympus!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Dota, CS och söndarmoddat Skyrim SE!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag ska försöka hinna klart med Kingdoms of Amalur: Reckoning innan jag börjar spela Greedfall i slutet av månaden.

Tröttnade tyvärr kanske 50h in men R. A. Salvatores backstory och spelmekaniken är väldigt bra men UI'n är horribel i längden..

Medlem

Gears 5, ska nog börja ta mig an kampanjen


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

@skogsvilden: 30 timmar in har jag inte tröttnat än iaf.

Var UIn så horribel att du slutade spela?

Inaktiv
Skrivet av Yabba:

Wow classic ofc!

Detta! Snart lvl 30 på min druid och jag kan börja spela feral på riktigt:)

Umi
Medlem
Kontot avslutas

Denna helgen vet jag faktiskt inte, men annars håller jag på att spela Final Fantasy VII mycket just nu när jag får tillfälle till det.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Quake Champions


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Ocerwatch, control.


signatur

Niet.

Medlem
Medlem

Crackdown 3 och Gears of War 5. Måste utnyttja gamepass


signatur

I drank what?

Medlem

Jag spelar svärföräldrar på besök....xD


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Ambassadör
Xbox

Jag var inte beredd på bilden när jag öppnade artikeln! gaaaaaaah

OnT: GEARS 5!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag spelar sjörövare och jagar... ja, allt som man nu jagar i AC Odyssey. 😁

Medlem

Det blir Wow Classic för hela slanten... i varje fall de speltimmar som dottern tillåter. Dingade 38 idag och ser 39 hägra under helgen.

Främst blir det dock fokus på att farma sköldpaddsskal i Dustwallow Marsch. Har gett mig fan på att samla ihop tillräckligt för att göra en full Turle Scale Armour. Inte för att jag kan använda den (är Rogue), men bara för att ha ett mål med min leatherworking


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jag går mot massan och fortsätter levla mina alts i Wow : BFA.

Medlem

Det blir Borderlands 3 för min del hela helgen!

Medlem

Borderlands 3 här med...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Civilization (6), I'll stay right here

Medlem

Endless Space 2.

Ny DLC släpptes nyligen, så jag har bestämt mig för att sätta mig in i spelet ordentligt och lära mig det under helgen. Har försökt lära mig spelet tidigare ett flertal gånger men tappar alltid motivationen efter så mycket text.

Den här gången ska det bli annorlunda!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Den lilla speltid jag får in blir antagligen tillägnad Gears of War 5

Medlem

Fastnade som fan för Ancestors Humankind Odyssey så det är vad jag spelar just nu.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Ville ju lira BL3 men hade glömt att det var EGS släpp


signatur

Meep!

Medlem

Minecraft, DayZ å Rocket league. Kanske Skinnbanjo remastered.

Medlem

Lirar Dying Light till Steam för fullt och älskar spelet. Håller på med DLC expansionen "The Following" som är riktigt matig med innehåll och ny stor karta. Förbaskat roligt spel. Protagonisten "Kyle Crane" är så jäkla smidig nu när man har uppgraderat honom till runt 14-16 i de olika 3 första kategorierna. Han är otroligt snabb och smidig på parkour o det känns som man flyger fram upp för hus o högt över tak. As kul...!!
Bil leveln är endast på 4 än så länge. Verkar vara många roliga funktioner som man kan installera i åket plus att trimma den med nya motor delar.

Hade spelet till PlayStation 4 men det var så svårt att lira med kontroll så jag gav spelet en till chans till PC där mus & tangentbord ägs. Betydligt smidigare kontroll nu.

Ser verkligen fram emot vad TechLand har gjort med Dying Light 2 som kommer i början på 2020.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

123
Skriv svar