Nu kan du spela Anthem billigt på EA:s prenumerationstjänster

Robot
Nu kan du spela Anthem billigt på EA:s prenumerationstjänster
Moderator | Testpilot

Har man inte alltid kunnat göra det dock?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har man inte alltid kunnat göra det dock?

Nope, inte bara på ea origins premium. Den dyrare versionen så att säga. Nu ingår det i basic utbudet. Ganska Nice, skulle aldrig köpa spelet, men eftersom jag har basic så laddar jag ner det i skrivande stund

Gnällkuk

@PontusT: Tror du kommer ha kul, jag körde det på premier när jg hade det. Hade jag köpt det för 150:- skulle jag säga att det var värt det, men inte en krona mer. Iofs spelade väl folk fortfarande spelet då, vet inte hur det ser ut nu.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@PontusT: Tror du kommer ha kul, jag körde det på premier när jg hade det. Hade jag köpt det för 150:- skulle jag säga att det var värt det, men inte en krona mer. Iofs spelade väl folk fortfarande spelet då, vet inte hur det ser ut nu.

Ska bli kul o testa sen. Synd bara att borderlands 3 släpps idag, så alla mina polare sitter med det =/ Antar att det finns ett värde i att spela själv också givetvis

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@PontusT: Tror du kommer ha kul, jag körde det på premier när jg hade det. Hade jag köpt det för 150:- skulle jag säga att det var värt det, men inte en krona mer. Iofs spelade väl folk fortfarande spelet då, vet inte hur det ser ut nu.

Fortfarande lätt att hitta grupper. Jag installerade och körde cataclysm lite. Avinstallerade igen när storyn var klar. De har INGET som helst incitament att fortsätta spela.


signatur

I drank what?

Medlem

Ok, så om man ändå har Origin access så bör man testa? Kör ni med handkontroll eller kb+m?

Gnällkuk
Skrivet av PontusT:

Ska bli kul o testa sen. Synd bara att borderlands 3 släpps idag, så alla mina polare sitter med det =/ Antar att det finns ett värde i att spela själv också givetvis

Mja, spela solo är väl kanske inte Anthems starka sida. Så länge du gnetar igenom storyn funkar det givetvis fint, men för allt annat är det bra med kompisar, speciellt som ny.

Skrivet av Mirage:

Fortfarande lätt att hitta grupper. Jag installerade och körde cataclysm lite. Avinstallerade igen när storyn var klar. De har INGET som helst incitament att fortsätta spela.

Alright, nej jag har hållt mig uppdaterad hyfsat och det verkade ju som Cataclysm föll rätt platt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av PontusT:

Nope, inte bara på ea origins premium. Den dyrare versionen så att säga. Nu ingår det i basic utbudet. Ganska Nice, skulle aldrig köpa spelet, men eftersom jag har basic så laddar jag ner det i skrivande stund

Ah! Tack för rättningen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar