Släpps Netflix-Witcher 17 december?

Robot
Släpps Netflix-Witcher 17 december?

Facebook-inlägg från Netflix kan ha avslöjat datumet.

#netflix, #the-witcher


Medlem

The Expanse säsong 4 och nu The Witcher, December blir tungt.

Medlem

Om det släpps på Netflix i december så kommer det till svenska Netflix ungefär 2021 eller så.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Hoppas att Peaky fokkin Blinders steppar upp lite till nästa säsong, tycker den har tappat en hel del tyvärr.

Edit: Jaha, det har redan släppts lite avsnitt av Peaky, missat. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Om det släpps på Netflix i december så kommer det till svenska Netflix ungefär 2021 eller så.

Jaså? Jag har för mig att deras saker släpps samtidigt i samtliga länder. (deras egna produktioner då dvs)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Ankh:

Jaså? Jag har för mig att deras saker släpps samtidigt i samtliga länder. (deras egna produktioner då dvs)

Jo allt deras eget har i princip släppts samtidigt världen över. Kanske diffat på någon dag.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jaså? Jag har för mig att deras saker släpps samtidigt i samtliga länder. (deras egna produktioner då dvs)

Jag var inte direkt jätteseriös. Det var mest lite småkritik över att det tar evigheter för dem att släppa nya säsonger av serier som de inte har producerat själva.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Metroid:

Jag var inte direkt jätteseriös. Det var mest lite småkritik över att det tar evigheter för dem att släppa nya säsonger av serier som de inte har producerat själva.

Ja det stämmer dock bra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fan va snabbt det gick att producera fram Witcher, lite småskraj asså. Har väl tagit 6-7 månader. Eller är jag ute och cyklar ?

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Fan va snabbt det gick att producera fram Witcher, lite småskraj asså. Har väl tagit 6-7 månader. Eller är jag ute och cyklar ?

De började filma i oktober förra året. Arbetet påbörjades redan maj 2017. Enligt Wikipedia.

1
Skriv svar