4 vs 1-gameplay från Project Resistance

Robot
4 vs 1-gameplay från Project Resistance

Du och tre polare mot en tyrant. En spelarstyrd tyrant.

#4vs1, #gameplay, #project-resistance


Medlem

Ja även om det inte är det Resident spelet som alla hoppades på, så verkar det intressant ändå. Tänker då på mastermind biten. Kan nog bli jäkligt kul och lira med polarna

Medlem

Såg jag just en Umbrella symbol på hissdörren?? o_O
Fränt om det är samma universum som Resident Evil i så fall

Medlem

Var inte det jag hade hoppats på så är inte lika peppad.

MEN det ser ganska intressant ut.

Medlem
Medlem

Låter som left 4 dead mixat med aliens vs. predator?


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

detta är ju helt skit.. nåt moderna survival shit utan minsta RE känsla.. nä usch .....

Skribent
Skrivet av Gregermeister:

Låter som left 4 dead mixat med aliens vs. predator?

Det är ju samma upplägg som typ Dead by Daylight och Friday the 13th. Fast att man har vapen då. Egentligen borde det ju funka, men Capcom har ju inget direkt bra trackrecord vad gällande multiplayerspel online. Landar alltid i att "varför spelar jag det här när jag istället kan spela X".


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Påminner om Zombie Master, en gammal HL2 mod. Har riktigt goda minnen från tiden jag spelade det, så får hoppas detta blir bra!

Medlem
Skrivet av Fururi:

Påminner om Zombie Master, en gammal HL2 mod. Har riktigt goda minnen från tiden jag spelade det, så får hoppas detta blir bra!

ja jag fick samma känsla! fast detta såg tråkigt ut och zombie master var ju sjukt roligt. senast 2 veckor sen installerade jag det för att testa igen men det finns ingen som spelar det längre men vilka minnen, sitta med en bira å vara zombie master, slakta hela jävla servern


signatur

//monster

Medlem

Försökte göra mitt bästa att inte hoppa på den negativa trenden, men ... Hade det sett ut lite mer som den senaste remaken så hade det varit "OK", men detta såg värre ut än vad jag trodde. Special skills, sparka zombies, fällor, lysande ögon, tråkiga karaktärer. Kom igen, alla måste erkänna att det ser lite fjantigt ut!

Medlem

Dom borde ha gjort Outbreak File 3 istället om dom nu ska göra ett MP spel.
Aja pass på det här och inväntar RE3R och RE8 istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Säger inte att det komer bli dåligt men är verkligen inte peppad på detta Hoppas att dem gör ett RE3make inom snart framtid. Förståeligt dock att dem får denna negativ respons efter att folk precis börjat få förtroende för capcom igen.

1
Skriv svar