Control uppdaterat med löften om bättre flyt

Robot
Control uppdaterat med löften om bättre flyt

Förhoppningsvis löser detta problemen Playstation 4-spelare haft.

#control


Gen
Medlem

Fick en uppdatering på PC igår kväll men måste säga att det gärna ville krascha efter installation. Sen är spelet extremt känsligt mot OC. Funderar på att installera om spelet.

Medlem

Fick uppdateringen till PC igår.

Medlem

Jag blir helt knäpp... Epic Game Store är verkligen totalt skräp. Finns inget sätt att bara klicka "update" och den vägrar ge mig någon uppdatering. Har verifierat filerna och försökt starta om skräpet om och om.

Ska jag behöva ladda ner hela spelet igen för att få uppdatering? Ugh.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Jag blir helt knäpp... Epic Game Store är verkligen totalt skräp. Finns inget sätt att bara klicka "update" och den vägrar ge mig någon uppdatering. Har verifierat filerna och försökt starta om skräpet om och om.

Ska jag behöva ladda ner hela spelet igen för att få uppdatering? Ugh.

Klicka på kugghjulet vid spelet, står det att du har version 01.03.00 har spelet redan uppdaterats. Mitt uppdaterades i bakgrunden när jag var på jobbet. Du kan se att spelet är uppdaterat om du har inställningar för motion blur i spelets options.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

@marsson90: Provade allt sånt fick hade ingen Motion Blur option i settings vad jag än gjorde. Fick helt enkelt ladda ner det igen, då gick det.

Förstår inte : Hur kan ett nylanserat spel till en konsol ha problem vid release?
Dom har ju jobbat mot samma hårdvara i 3 år


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

har personligen varit rätt hype för spelet, glad jag inte förköpte för hade nog blivit rätt besviken. hade inte haft tålamod att vänta på patch och plågat mig igenom en upplevelse som inte är optimal xD

men om dom fixat till det bättre nu så kmr det bli ett köp av mig iaf

1
Skriv svar