Precis när du hade glömt Fallout 76 släpper Bethesda ett kylskåp du kan köpa för riktiga pengar

Robot
Precis när du hade glömt Fallout 76 släpper Bethesda ett kylskåp du kan köpa för riktiga pengar

Vi räknar med pudling inom kort.

#bethesda, #fallout-76


Gnällkuk

De ljuger gång på gång, dessutom så nerfade de ju antalet atoms du får genom att spela. Förstår inte hur folk kan acceptera deras beteende.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bethesda har sålt allt från vodka till skinnjackor på sistone, så jag var övertygad om att de skulle sälja ett riktigt kylskåp med Fallout-tema. Ibland räcker det inte att läsa rubriken.

Medlem

Fax att krama ur det sista slantarna och därmed förtroendet innan Fallout dör och begravs
Synd det var en bra serie


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Personligen så tycker jag att så länge det inte är pay-only-to-win, utan det går att få ingame utan att betala en krona, förutsatt att det inte är 90-100h grind för något som kostar $5 utan kanske 2-3-4-5-10timmar. Men det är OM de från början inte sagt att "Vi ska inte ha något pay-to-win" vilket de uppenbarligen har här, vilket är uselt av Bethesda. Föga oväntat dock, men ändå uselt.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Bethesda har sålt allt från vodka till skinnjackor på sistone, så jag var övertygad om att de skulle sälja ett riktigt kylskåp med Fallout-tema. Ibland räcker det inte att läsa rubriken.

Haha, ja, jag trodde oxå att det var ett IRL kylskåp och blev faktiskt lite sugen nån sekund. Man vill ju ha nånstans att kyla vodkan och IKEA-jackan!

Medlem

7 dollar
Något du kan spendera på en kebabrulle idag istället
Är ju kebabens dag


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Gnällkuk
Skrivet av Tamazin:

Personligen så tycker jag att så länge det inte är pay-only-to-win, utan det går att få ingame utan att betala en krona, förutsatt att det inte är 90-100h grind för något som kostar $5 utan kanske 2-3-4-5-10timmar. Men det är OM de från början inte sagt att "Vi ska inte ha något pay-to-win" vilket de uppenbarligen har här, vilket är uselt av Bethesda. Föga oväntat dock, men ändå uselt.

Jag tror nästan alla hade tänkt samma, om det inte var för att de lovat att det enbart skulle vara kosmetiska saker som gick att köpa. Efter att de lanserat två olika saker som ger en fördelar även i spelet så försvarar de detta med att "men det är ju bara bekvämlighetsprylar för de som inte har tid".

Det må så vara och jag absolut ingen direkt har brytt sig över spel som lanseras med "timesaver pack" vid release för de som inte orkar/vill eller har tid att spela ihop det. När man däremot slår på stora trumman och säger att det enbart ska vara kosmetiskt för att sedan backa på det, utöver alla andra kontroverser som är och har varit - då tycker jag verkligen man förbrukat förtroendet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tell me lies, tell me sweet little lies...


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

7 dollar
Något du kan spendera på en kebabrulle idag istället
Är ju kebabens dag

Dyr kebabrulle!

Medlem

En kebab pizza med 50cl läsk kostar 115ca kr där jag bor. Har fått för mig att matpriserna är lite extra höga där jag bor. Så 7 dollar är det 70 kronor nu? Det låter helt ok.

Medlem

@anon_326725: Inte lika dyr som B-B-B-Banänäbrääkens burgare.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ligger och surfar FZ på hotell i borlänge. Bygger ett ChopChop och är 25 mil hemifrån. Saknar dottern och är proppmätt efter Hamburgarn för 179 spänn


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Dyr kebabrulle!

Dyr?
Det är ju lite över 67kr
Här måste man betala 75-80kr för en
Då får man inte ens dricka med


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Frisell:

Haha, ja, jag trodde oxå att det var ett IRL kylskåp och blev faktiskt lite sugen nån sekund. Man vill ju ha nånstans att kyla vodkan och IKEA-jackan!

Dissa inte IKEA.


signatur

I drank what?

Medlem

Ett riktigt kylskåp hade de nog faktiskt kanske kunnat kränga. Jag har fortfarande min Fallout T-tröja med jämna mellanrum, men numer mer som ett skämt än en "statussymbol". Dom flesta tycker den ser ut som en pyjamaströja eftersom de inte vet vad det är.

...den känns väldigt mycket som en pyajamströja också.

Medlem

Tycker inte kylskåpet är värt pengarna, borde va något man får ingame istället genom quest rewards. Roboten är nice, men den plockar bara upp saker som ligger nära basen så man får knappt ingenting från den.

Det är många i spelet som klagar på att det finns ett kylskåp i atom shopen, det är bra att folk klagar på saker som inte hör hemma i där. Har funkat bra hitills att bara ha cosmetics och kits för spelare som inte spelar så mycket.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

Dyr?
Det är ju lite över 67kr
Här måste man betala 75-80kr för en
Då får man inte ens dricka med

Kostar 20-30 spänn i malmö. 40 med dricka.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Kostar 20-30 spänn i malmö. 40 med dricka.

Ska man verkligen lita på Malmö käk


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

Ska man verkligen lita på Malmö käk

Med tanke på att vi här nere har fler autentiska kebabtekniker än random stad längre upp i sverige så vågar jag nog påstå att maten här nere är bättre än många andra ställen i Sverige:)

Inaktiv

Ett Fallout med co-op fritt från microtransactions. Absolut! Hade kunnat bli hur kul som helst. Men redan vid de första detaljerna som släpptes om detta spelet så visste man att det här inte var det spelet.
Tyvärr så kommer Bethesda fortsätta göra såhär eftersom så många köpte skräpet och dessutom spenderar pengar på microtransactions i det.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Med tanke på att vi här nere har fler autentiska kebabtekniker än random stad längre upp i sverige så vågar jag nog påstå att maten här nere är bättre än många andra ställen i Sverige:)

Mer tekniker betyder ju inte automatiskt bättre


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

@anon_319742: När dom släpper mod tool med dedikerade servrar så blir det så


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

När jag läste rubriken trodde jag man kunde köpa en "riktig" Fallout-kyl...och såg framför mig hur den vid hemleverans skulle visa sig vara gjord av plast och kartong.

jbx
Medlem
Skrivet av anon_326725:

Med tanke på att vi här nere har fler autentiska kebabtekniker än random stad längre upp i sverige så vågar jag nog påstå att maten här nere är bättre än många andra ställen i Sverige:)

Känns mer som dessa ”tekniker” i princip kan förstöra kebaben för att få ner priset.
Jag har ätit kebab i Jokkmokk och Tomelilla. Ungefär samma sak och samma pris.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Kostar 20-30 spänn i malmö. 40 med dricka.

Finns en här i stan som säljer för det priset med, men de är hälften så stora som alla andras kebabrullar. Så om priset är bra beror väl på om de i Malmö är en hel eller halv snopplängd

Inaktiv
Skrivet av jbx:

Känns mer som dessa ”tekniker” i princip kan förstöra kebaben för att få ner priset.
Jag har ätit kebab i Jokkmokk och Tomelilla. Ungefär samma sak och samma pris.

Nädå. De flesta är bra

Medlem

Please select one:

  1. shit the bed

  2. jump the shark

  3. mess up

  4. fucked it up

  5. cock up

  6. do a whoopsie

  7. mouth off

  8. drop a deuce

  9. mishandle

  10. screw up

  11. mismanage

  12. flop

  13. screwed it up

  14. lose all credibility

  15. deceit

  16. bomb

  17. fail

  18. fall flat on your face

  19. botch

  20. mess it all up

  21. exaggerat

  22. shit yourself

  23. lie

  24. misinform

  25. ruin it all

  26. blow it

  27. drop a dookie

  28. nuke the fridge

  29. ...

Bethesda

Medlem

Sitter och spelar det just nu och har även kylskåpet (råkade bara ha valutan liggandes på kontot). Ville ha ett kylskåp som inredning bara. Med det sagt, högst 15 matbitar och ärligt talat så har det knappt någon betydelse. Det är inte svårt eller jobbigt att fixa mat och det finns massor som aldrig blir gammalt överhuvudtaget. :l

Medlem

Tycker senaste patchen är riktigt bra, dom har fixat många buggar. Sen att dom har gjort om public events så att spelarna får reda på när dom börjar. Kom in en Arktos Pharma event med 15 spelare. Brukar alltid va mellan 0-3 pers där annars.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar