Nu kan du testa Fifa 20 - innan du slantar upp något

Robot
Nu kan du testa Fifa 20 - innan du slantar upp något

Demo ute till tre av plattformarna.

#demo, #fifa-20, #real-madrid


Medlem

Demo...demo...har något vagt minne från långt bort i tiden där jag vet vad det betyder.

Medlem

Glöm inte att domaren dömer

Medlem

"Nu kan du testa Fifa 20 - innan du slantar upp något"

Ni menar genom att spela Fifa 19? Jasså, ett demo. Ungefär samma då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare
Skrivet av Sompe:

Glöm inte att domaren dömer

Snor den!

Medlem
Skrivet av Oddjob:

Demo...demo...har något vagt minne från långt bort i tiden där jag vet vad det betyder.

Dem man fick på skiva från pc-gamer blaskan

Tycker själv demon är svinbra, både för utvecklare och konsumenter. Det var så jag fastna för bl.a. Mutant Year Zero och Shadow of the Tomb Raider, två spel jag inte hade värst intresse för men som slutade upp i köp.

Gnällkuk
Skrivet av Joakim Bennet:

Snor den!

Hur missade du inte hela? "Bollen är rund och det är 90 minuter". Annars var ju de flesta flosklerna på plats!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fifa 19 i ett lite långsammare tempo och få nya animationer.

Lär säkert bli patchat så de är identiskt med fifa 19. när proffsen/streamers gnällt tillräckligt precis som i fifa 19 när det blev mer och mer likt fifa 18

Umi
Medlem

Tror jag skippar det traditionella FIFA köpet i år då faktiskt PES känns lite mer intressant i år. FIFA serien har ju mer eller mindre copy paste:at dem senaste åren

Medlem
Skrivet av B-itta:

Dem man fick på skiva från pc-gamer blaskan

Tycker själv demon är svinbra, både för utvecklare och konsumenter. Det var så jag fastna för bl.a. Mutant Year Zero och Shadow of the Tomb Raider, två spel jag inte hade värst intresse för men som slutade upp i köp.

Problemet är dock att demos faktiskt inte gagnar utvecklarna. Anledningen till att dom nästan försvann var att studier visade att dom gjorde mer skada än nytta för företagen. Dels för att konsumenterna avstod från att köpa spel därför att demot inte motsvarade förväntningarna men också för att många helt enkelt nöjde sig med att spela demot ett tag för att sedan slänga ut det och ladda ner något annat.

För konsumenterna är det naturligtvis jättebra med demos men ur affärssynpunkt är det vansinne att lägga ner tid och arbete på något som innebär minskad försäljning.

Inaktiv
Skrivet av B-itta:

Tycker själv demon är svinbra, både för utvecklare och konsumenter. Det var så jag fastna för bl.a. Mutant Year Zero och Shadow of the Tomb Raider, två spel jag inte hade värst intresse för men som slutade upp i köp.

Ser ingen större mening med demos nuförtiden. Köp spelet, testa en timme (nästan som en demonstration av spelet...) och sedan få pengarna tillbaka om du inte gillar det.

Avstängd
Skrivet av anon_326725:

Ser ingen större mening med demos nuförtiden. Köp spelet, testa en timme (nästan som en demonstration av spelet...) och sedan få pengarna tillbaka om du inte gillar det.

Det går inte på playstation så glhf med det. Har du laddat ner spelet så kan du inte "lämna tillbaka" det.

Jag vet att det går väl på steam osv eller vad EA nu använder, men för oss playstation-ägare är demos väldigt bra då vi inte kan lämna tillbaka spelen.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av Rydell1986:

Fifa 19 i ett lite långsammare tempo och få nya animationer.

Lär säkert bli patchat så de är identiskt med fifa 19. när proffsen/streamers gnällt tillräckligt precis som i fifa 19 när det blev mer och mer likt fifa 18

Dom har hottat upp karriärläget mycket vilket kommer göra att jag redan förbokat det. Jag spelar bara det läget.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Ser ingen större mening med demos nuförtiden. Köp spelet, testa en timme (nästan som en demonstration av spelet...) och sedan få pengarna tillbaka om du inte gillar det.

Förstår helt ärligt inte hur folk inte kan uppskatta gamla hederliga demos... En demonstration av spelet är just vad det är, svinbra, så vet du om det faller i smaken eller ej.

Som i mitt exempel tidigare: Mutan year zero, ett turnbased spel som jag oftast inte är intresserad av. Laddade ner demot och föll för det direkt, karaktärerna och världen de skapat... har nu helt spelat ut spelet samt köpt till dlcn.

Inaktiv
Skrivet av B-itta:

Förstår helt ärligt inte hur folk inte kan uppskatta gamla hederliga demos... En demonstration av spelet är just vad det är, svinbra, så vet du om det faller i smaken eller ej.

Som i mitt exempel tidigare: Mutan year zero, ett turnbased spel som jag oftast inte intresserad av. Laddade ner demot och föll för det direkt, karaktärerna och världen de skapat... har nu helt spelat ut spelet samt köpt till dlcn.

Du hade kunnat göra samma genom steam?
Testa och se om det är för dig eller inte.

Inaktiv
Skrivet av breahl:

Det går inte på playstation så glhf med det. Har du laddat ner spelet så kan du inte "lämna tillbaka" det.

Jag vet att det går väl på steam osv eller vad EA nu använder, men för oss playstation-ägare är demos väldigt bra då vi inte kan lämna tillbaka spelen.

Trist

Avstängd
Skrivet av anon_326725:

Ändå smart av dom

Dom tjänar nog otroligt mycket pengar på det i jämförelse med andra aktörer.


signatur

PS5 och inget annat.

Pansarknekt
Skrivet av breahl:

Dom har hottat upp karriärläget mycket vilket kommer göra att jag redan förbokat det. Jag spelar bara det läget.

Det säger dom varje år, lär va samma buggiga soppa.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Förstår vad de flesta menar. Har själv inte köpt något sen Fifa 17. Men nu ska man kunna spela street fotboll med, och inomhus! Så blir givet köp

Medlem

Jag köper inte spelen. Tycker det räcker med demo-versionen för att spela lite fotboll som casual gamer.

Avstängd
Skrivet av deftune:

Det säger dom varje år, lär va samma buggiga soppa.

Nej det gör dom verkligen inte, karriärläget har sett i princip likadant ut i flera år.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Nej det gör dom verkligen inte, karriärläget har sett i princip likadant ut i flera år.

Vad är nytt i år då, förutom att du kan typ smsa dina spelare.

Avstängd
Skrivet av Rydell1986:

Vad är nytt i år då, förutom att du kan typ smsa dina spelare.

Kolla denna: https://www.youtube.com/watch?v=TL0Ez7i7hAI

Men det är bland annat att du verkligen är på presskonferenserna före matcher och blir intervjuad efter matcherna med. Det är inte lika tråkigt som det varit.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Kolla denna: https://www.youtube.com/watch?v=TL0Ez7i7hAI

Men det är bland annat att du verkligen är på presskonferenserna före matcher och blir intervjuad efter matcherna med. Det är inte lika tråkigt som det varit.

Hm, presskonferenser, samtal med spelare och en typ av truppmoral att se över.

Känns inte så spännande i mitt tycke.

1
Skriv svar