Civilization får Battle Royale-läge

Robot
Civilization får Battle Royale-läge

Mutanter, piercade sjörövare och stress - allt Civilization är känt för.

#battle-royale, #civilization-vi


FM-guru
F.d. Sisyr

"kännt", hihi.

Medlem

Låter ju faktiskt ganska kul! Lite originellt iaf


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ja, varför inte? Intressant med ett Battle Royale kombinerat med strategi istället för ännu en shooter.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Nej.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Medlem

Tja, med tanke på att VI redan är ett fördummat, förenklat och subjektivt sämre spel än V var det väl kanske inte helt oväntat att man ville sätta kronan på soptunnan för att förstärka positionen ytterligare. Eller också ville de få BE att se lite bättre ut.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Tja, med tanke på att VI redan är ett fördummat, förenklat och subjektivt sämre spel än V var det väl kanske inte helt oväntat att man ville sätta kronan på soptunnan för att förstärka positionen ytterligare. Eller också ville de få BE att se lite bättre ut.

Med expansionerna tycker jag spelet numera är utmärkt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag trodde nästan det var första april när jag såg rubriken. När jag såg filmklippet tittade jag återigen i kalendern... Seriously?
Verkar som om alla game studios, en efter en, tappar sina hjärnceller. Bioware, Bethesda, Epic... They aint what they used to be.

1
Skriv svar