Jättesamling med Telltales The Walking Dead-serie släpps idag

Robot
Jättesamling med Telltales The Walking Dead-serie släpps idag
Medlem

OMG! skrek någon. I buy

Medlem

Funkar dock inte iaf inte min version ps4 digital blir bara en svart skärm när man ska starta en säsong... Sen verkar inte Sony ha nån smidig refund som Steam?

Medlem

Knappast positivt att anställa de som arbetade på telltale med tanke på hur dåliga de senaste 5 spelen de släppte var


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kanske köper det någon dag det kommer till PC (steam).

Medlem

Synd att det inte kommit till PC på riktigt. Kommer köpa det när det släpps.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Härligt, köp direkt bara för att man slipper Valves kommunist-plattform. Bra där, Telltale! *tumme upp*


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Valves kommunist-plattform.

Medlem

När det kommer till storyn i detta spel finns det få spel som överträffar den. Förstår att det kanske inte är för alla men det är en story med väldigt mycket känslor som verkligen får en att känna massor av olika saker för de enligt mig välskrivna karaktärerna som är nyanserade. Ibland kan det vara väldigt svårt att veta vems sida man ska stå på eller vilket val som är det rätta.
Alla avsnitt var inte perfekta men säsong 1-2 var riktigt grymma (inte för att de andra var dåliga men S3 var lite meh kanske) och spelet slutade väldigt bra om man frågar mig. Tycker alla åtminstone borde ge det en chans för detta är en story som stannar kvar hos en. Har aldrig någonsin fäst mig vid en påhittad karaktär som jag gjorde för Clementine. Inget spel/film/serie har fått mig att fälla så många tårar som Telltales The Walking Dead.

1
Skriv svar