Blade Runner-mysigt i kommande Cloudpunk

Robot
Blade Runner-mysigt i kommande Cloudpunk
Medlem

Wow! Det här hade jag missat, trodde jag hade koll på alla cyberpunk games som är på gång innan CDPR sjösätter sitt gigant-spel. Det går direkt till min "wishlist" tillsammans med "The Last Night", "Synstasis", "Synther" och "Sense - 不祥的预感: A Cyberpunk Ghost Story"

Medlem

Ja blir ett köp.....om det kommer till switch! Ser ut att vara ett underbart spel att spela strax innan man ska sova.

Medlem

wow det såg rätt så mysigt ut ju.. detta vill jag se mer av.

Frilansare

Missa inte att kolla in The Last Night också. Om ni tyckte det här såg fränt ut så är LN next level awesome

Medlem

@Joakim Bennet: Kommer ihåg när jag spelade gamejam demot för flera år sedan. Tänkte redan då att det här spelet med lite mera tid och pengar bakom sig skulle vara riktigt fränt.

Snart så.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Missa inte att kolla in The Last Night också. Om ni tyckte det här såg fränt ut så är LN next level awesome

Varit tyst om det spelet länge (kan säkert ha missat mycket), någon som vet om det ens är under utveckling längre?

Medlem

Sånt för min del är sömnpiller.
Innan folk skriver i rage, låt mig förklara =p
det finns vissa spel som är väldigt bra. Men ibland sätter sig lugnet i kombination med gameplay, musik och atmosfären, det blir väldigt avslappnande. Då händer det att.. Ja, jag somnar i soffan =D

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Missa inte att kolla in The Last Night också. Om ni tyckte det här såg fränt ut så är LN next level awesome

Har inte The Last Night stora problem? Kommer det ens att släppas?

Frilansare
Skrivet av Dralion:

Har inte The Last Night stora problem? Kommer det ens att släppas?

Dom hade problem med pengar, men allt tyder på att utvecklingen pågår och att saker ordnat upp sig.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Dom hade problem med pengar, men allt tyder på att utvecklingen pågår och att saker ordnat upp sig.

Hoppas. Det man sett ser gudomligt bra ut

MEG
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Dom hade problem med pengar, men allt tyder på att utvecklingen pågår och att saker ordnat upp sig.

Är det något ni skulle kunna/vilja kolla upp, intressant att veta om det har skitit sig?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kommer att tänka på G-Police, om någon minns det.

Frilansare

@MEG:

Har lite koll på Odd tales och än så länge verkar det lugnt, men de uttalar sig inte om spelet i nuläget (har frågat). Hade det hänt något radikalt tror jag dock att vi hade fått veta det rätt snabbt. De brukar kommunicera ganska ärligt via sociala medier.

Medlem
1
Skriv svar