Spelhelg igen med Sveriges bästa spelmagasin!

Robot
Spelhelg igen med Sveriges bästa spelmagasin!

Fragzone-Fredag om WoW Classic, Kingdom Come-comeback, The Witcher-fortsättning, Control, CP 2077 och mer!

#control, #cyberpunk-2077-the-witcher-4, #fragzone-fredag, #spelhelg


Medlem

Veckans höjdpunkt.
Varför måste videon försvinna när man skall kommentera?

Medlem
Skrivet av kml69:

Veckans höjdpunkt.
Varför måste videon försvinna när man skall kommentera?

Kolla på sändningen direkt på Youtube istället för här på FZ. Då kan du hänga med i chatten också.

Medlem

Men.. .men.. det heter ju Fräcka Fredag! Och vad sjutton hände med det episka introt? Jag har varit borta alltför länge från FF! PS. Jag saknar dig i Fulkultur Jocke, du har ju lovat ett amerikanska inbördeskriget avsnitt! DS


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Frilansare
Skrivet av Roten:

Men.. .men.. det heter ju Fräcka Fredag! Och vad sjutton hände med det episka introt? Jag har varit borta alltför länge från FF! PS. Jag saknar dig i Fulkultur Jocke, du har ju lovat ett amerikanska inbördeskriget avsnitt! DS

Vi kommer att göra fler episka intron, och innehållet är nästan detsamma trots namnbytet. Välkommen tillbaka, vi ses väl i chatten under direktsändningen på fredag?

Sorry för Fulkultur.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Vi kommer att göra fler episka intron, och innehållet är nästan detsamma trots namnbytet. Välkommen tillbaka, vi ses väl i chatten under direktsändningen på fredag?

Sorry för Fulkultur.

Det var längesen du var med, saknar bara din röst farbror Jocke!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Frilansare
Skrivet av Roten:

Det var längesen du var med, saknar bara din röst farbror Jocke!

Det var fint sagt!

1
Skriv svar