Bioware: "Mycket jobb kvar med Anthem", men det tycks gå bra för nästa Dragon Age

Robot
Bioware: "Mycket jobb kvar med Anthem", men det tycks gå bra för nästa Dragon Age

Casey Hudson kommer med lägesrapport.

#anthem, #bioware, #dragon-age


Medlem

Precis detta sa dem om när Mass Effect: Andromeda led med såna stora problem.

"I princip alla våra resurser fokuseras på Anthem, medan vårt DLC-team utvecklar sitt första AAA-spel uppföljare".

Köper inte nånting som sanning från Bioware längre, nu har dem haft två riktigt usla releaser i form av Andromeda och Anthem.

Medlem

Bioware har väldigt mycket att bevisa om jag ens ska falla på tanken att köpa ett spel av dom utanför en 50-75% rea.

Medlem

Litar inte på detta, tyvärr. Efter de två senaste "magplasken" är mina förväntningar låga. Kommer spelet till origins premium kanske jag överväger.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

PR-maskinen går på högvarv men det är samma visa gång på gång. Bioware är inte vad de en gång var.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Om artikeln på Kotaku från april som refererades från FZ ens har en uns av sanning i sig så känns det som att det på sin höjd blir ett köp på kraftig rea för nästa Dragon Age. Tråkigt, men som tur är finns det andra RPGer under utveckling att hoppas på.

Medlem

Tills de faktiskt visar nya Dragon Age ordentligt så ser jag inte mycket anledning att bli hypad. Gillar för övrigt Dragon Age-serien i helhet och ser fram emot en uppföljare men inte helt blint.

Medlem

Ja tyvärr så måste man ha koll på vissa stor spel nuförtiden. Och vänta några år med att köpa dom ev. Marknaden är så osäker/pengar kåt nuförtiden. Ska fortsätta att köra MHW nu när expansionen är ute. Capcom var ju ett lite konstigt kort förr med sina spel. Men dom behöll och blev inte sämre utan bättre på att göra riktiga upplevelser. Medans andra försöker göra mobil spel i stort format.

Gnällkuk

Så, samma skit de sa innan och efter release av förra ME samt Anthem. Har större tilltro till Pewdiepie som ny statsminister än vad BioWare påstår.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

Ja, nä Bioware har tappat mig. Det blir reabacken på ICA Maxi.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Ravenknight:

PR-maskinen går på högvarv men det är samma visa gång på gång. Bioware är inte vad de en gång var.

Åtminstone är den kommande in-game release trailern gratis!

Medlem

Säkert 😂😂😂

Det är bara namnet som lever kvar, själen har evaporerat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bioware....neh ni är inte det Bioware jag känner. Kan ni inte bara ta och byta namn?

Medlem

Jomenvisst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ja, nä Bioware har tappat mig. Det blir reabacken på ICA Maxi.

Kör nog en månad Origin Access istället, borde vara tillräckligt med tid för att köra igenom det. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Man får väll hoppas på att dom lyckas
För dom har bara en chans kvar troligen
Sen kommer PapEA skjuta dem


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Mass Effect 3 var det sista bra spelet den studion gjorde. Det är rent ut sagt åt h"#%vete att Anthem inte ens anses vara färdigt/komplett ännu? Hur lång tid har inte gått sedan release?

1
Skriv svar