Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av Molotov:

På Final Fantasy 7 ?

Renoveringen!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag vet inte vad Freakon syftade på, men jag är intresserad av renoveringen

This


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Precis ätit pärontårta (2/5) på kontoret och förbereder inför nästa veckas arbete.
Framåt kvällen blir det restaurangbesök med familjen


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

KoP
Medlem
Skrivet av anon_326725:

varför är du på jobb innan du börjar?

Någon måste ju vara först på plats, låsa upp, larma av och fixa kaffe. (◞‸◟)

Medlem
Skrivet av KoP:

Någon måste ju vara först på plats, låsa upp, larma av och fixa kaffe. (◞‸◟)

Så talar en sann framtida ledare!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Förbereder mig mentalt på att fortsätta min resa i XC2.

Jag har klarat Dark souls 1 & 3, Bloodborne på x-antal new game plus, med mera.

Ingenting kommer i närheten av komplexiten av XC2.

Det fina är att trots alla motgångar så återkommer jag. Är uppe i över 60 timmar och är bara på kapitel 7.

Utöver Wow, så är detta det spelet som har krävt mest av mig, och som fan ta mig levererar. Det blir bara bättre och bättre, på en nivå jag inte har känt sedan barndomen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

@KoP: Ah såklart. Tänkte inte på det

Medlem

Spelar deadly premonition på switch och dricker några kalla.

Medlem
Skrivet av Dezpenz:

Spelar deadly premonition på switch och dricker några kalla.

Bärbart eller TV?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bärbart eller TV?

Bärbart, kör nästan enbart bärbart.

Medlem

Jobbar på en karta i Far Cry 4 editorn .

Medlem
Skrivet av Dezpenz:

Bärbart, kör nästan enbart bärbart.

Samma här. Även när jag har dockan bredvid mig. Lever mig in i spelet lättare bärbart av någon anledning.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag ska bara springa Stockholm halvmaraton strax.

Edit: Kom i mål och får vara nöjd med loppet.

Nu när benen känns som spaghetti så ska det bli grymt skönt att sjunka ned i soffan och spela AC Odyssey resten av kvällen.

Medlem

Precis lirat igenom hela Metro-serien plus Exodus DLC:n "The Two Colonels".
Sjukt bra spelserie, DLC:n må ha varit kort men välgjort i mitt tycke.

när man var liten hade man 2 spel och spelade dem sönder och samman och drömde om fler . Nu sitter man här med tillgång till tusentals spel och kan fan i mig inte ta sig för att starta ett enda av dem …. suck.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

när man var liten hade man 2 spel och spelade dem sönder och samman och drömde om fler . Nu sitter man här med tillgång till tusentals spel och kan fan i mig inte ta sig för att starta ett enda av dem …. suck.

Jag är likadan, men nu det sista har jag mest kört lite lättare spel, 2d spel och så. Däremot så jag med åren fått väldigt svårt att spela klart spel. Kör precis fram till sluten, sen börjar jag med något annat.

Medlem

Sitter och lyssnar på Metallicas album Kill'em All från 1983, dricker en Eskilstuna IPA från Eskilstuna ölkultur. Surfar uppenbarligen på FZ men hoppar lite mellan det och Witcher-wikin då jag nyligen börjat lira Witcher 3 igen på Death March-svårighetsgraden tillsammans med en vän (vi spelar typ sida vid sida och diskuterar och raljerar på Discord längs med spelets gång).


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Gissar att den här tråden kan bli en riktig långkörare, då alla tycks vilja skriva av sig om sina toalettbesök med mera.

Väntar bara på att det ska börja dyka upp bilder på folks middagar och liknande här.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

när man var liten hade man 2 spel och spelade dem sönder och samman och drömde om fler . Nu sitter man här med tillgång till tusentals spel och kan fan i mig inte ta sig för att starta ett enda av dem …. suck.

Förstår dig så väl. Valmöjligheten är inte endast av godo.

Min lösning har blivit att acceptera vad jag tycker är riktigt kul. Har jag tråkigt eller blir frustrerad så är jag inte längre rädd för att stänga av och till och med sälja spelet vidare.

Det har gjort det enklare för mig att komma fram till vad jag faktiskt vill spela.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv
Skrivet av Akronym:

Gissar att den här tråden kan bli en riktig långkörare, då alla tycks vilja skriva av sig om sina toalettbesök med mera.

Väntar bara på att det ska börja dyka upp bilder på folks middagar och liknande här.

Deltagande är frivilligt

Kontot avslutas

Jag har nyss tittat på när min sambo spelade "Mr Driller" och "Rayman" på "Playstation Classic".


signatur

ゼルダの城

Medlem

@ZeldasCastle: Haha, Mr Driller är ju knark. Vågar inte slå på det, jag fastnar alltid i flera timmar.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Precis lagt en del sålda spel på lådan, samt reklamerar ett spel som jag fick levererat i trasigt skick.

Rensar lite inför Zelda Link's Awakening Limited Edition som kommer inom kort. ❤️


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag har just kommit hem från jobbet och provade precis min nya fina FZ-hoodie som jag fick hem idag. Nu blir det Witcher 3, tjohej!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Påbörjade precis Turok - the dinosaur hunter till pc, inte spelat sedan 1997 då jag hade ett voodoo 2.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Ligger och surfar FZ på hotell i borlänge. Bygger ett ChopChop och är 25 mil hemifrån. Saknar dottern och är proppmätt efter Hamburgarn för 179 spänn


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Kontot avslutas

Jag håller på att skriva på ett blogginlägg som jag ska publicera här på FZ den 23 September som handlar om Nintendo.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Sitter i en bar efter avslutat arbetspass. Vi, jag med familj, har haft premiär av vår nya krog så man har haft häcken full hela veckan. Är helt slut, men är väldigt lycklig över att det har gått bra. Viktigt för mina föräldrar framför allt.

Snart hem och spela, antingen köra klar Link's Awakening eller köpa Ori till Switch.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ligger och surfar FZ på hotell i borlänge. Bygger ett ChopChop och är 25 mil hemifrån. Saknar dottern och är proppmätt efter Hamburgarn för 179 spänn

Vad är ChopChop?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Vad är ChopChop?

Den asiatiska restaurangens motsvarighet till McDonalds.

Skriv svar