Days Gone får New Game +

Robot
Days Gone får New Game +

Sony hoppas att spelarna inte är gone.

#days-gone, #new-game-plus


Avstängd

Jag har det men har inte ens spelat ut detta än. Kanske dags att ta tag i det.


signatur

PS5 och inget annat.

Frilansare
Skrivet av breahl:

Jag har det men har inte ens spelat ut detta än. Kanske dags att ta tag i det.

Alltså, samma här. Men jag ids liksom inte. Missar jag något?

Medlem

Underskattat spel måste jag säga, tips är att labba lite med styrningen om man tycker den är för seg. Går att ställa ner "deadzone" exempelvis.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Alltså, samma här. Men jag ids liksom inte. Missar jag något?

Ja


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Avstängd

Underbart spel. Visst har det sina små brister men inget gamebreaking eller något som tar bort från spelglädjen. Skulle nog själv ge det 3,5 eller 4/5.

Sidenote: det är alltså inte min mening att klaga på FZs recension av spelet utan det är endast baserat på min egen preferens.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Days Gone får New Game+... Varför då? hahaha

Medlem

New Game+ låter trevligt.

Och inte minst Hard II och Survival II. Någon som vet hur de kommer att fungera?

Frilansare
Skrivet av DrAg00nEn:

Underbart spel. Visst har det sina små brister men inget gamebreaking eller något som tar bort från spelglädjen. Skulle nog själv ge det 3,5 eller 4/5.

Sidenote: det är alltså inte min mening att klaga på FZs recension av spelet utan det är endast baserat på min egen preferens.

JO! Vi har rätt du har fel!

Medlem

Hade glömt bort att detta spelet existerar. Kan inte ha varit en stor hit för Sony.

Jag skulle ge det en 8a faktiskt, riktigt bra! Dock lite för långt, känns som jag spelar och spelar.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Hade glömt bort att detta spelet existerar. Kan inte ha varit en stor hit för Sony.

Det låg högt upp på listorna under ganska lång tid.

I USA är det bland årets 10 mest sålda spel vilket är väldigt bra för en ny IP som endast finns på ett format.

Avstängd
Skrivet av Joakim Bennet:

JO! Vi har rätt du har fel!

Okej. Förlåt Overlord Bennet. Ska inte upprepas


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Avstängd
Skrivet av Margy:

Det låg högt upp på listorna under ganska lång tid.

I USA är det bland årets 10 mest sålda spel vilket är väldigt bra för en ny IP som endast finns på ett format.

Det är bara en massa bittra PC-spelare som skriver som inte får spela det. )))))


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Flygplanet:

Days Gone får New Game+... Varför då? hahaha

Därför.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Eh skönt att få spela igenom ett spel som har ett slut någon gång. Och inte bara spel som försätter år efter år. Eller som får expansioner efter ett år och så. Det är väldigt vanligt nu och ibland förstör det spelkännslan helt för mig. Som med FFXV tex.

Medlem

Antagonisten med 1% väst och snapback känns lite too much när man passerat 30. Gillar dock zombies

Medlem
Skrivet av blytung:

Antagonisten med 1% väst och snapback känns lite too much när man passerat 30. Gillar dock zombies

Haha vad hade du hellre sett för kläd attribut? Jag tyckte stilen passade bra till storyn. Ett väldigt underskattat spel i mitt tycke.

Medlem
Skrivet av blytung:

Antagonisten med 1% väst och snapback känns lite too much när man passerat 30. Gillar dock zombies

Då gillar du ingenting med spelet då, eftersom de inte är zombies, och huvudkaraktären är en knutte.

Själv tyckte jag det var förfriskande att få spela en 1%are.

Skrivet av Dezpenz:

Haha vad hade du hellre sett för kläd attribut? Jag tyckte stilen passade bra till storyn. Ett väldigt underskattat spel i mitt tycke.

Inte så underskattat, det är bara spelrecensenter som inte tyckte om det ;). Spelarna tyckte väldigt mycket om det. Se nedan, saxat från Wikipedia:

"Sales

Despite mixed reviews, Days Gone was the best selling physical game in the United Kingdom in the week of release.[22] It went on to be the best-selling software release in all the format sales charts for three consecutive weeks.[23][24]

In Japan, Days Gone outsold two other PlayStation 4 exclusive games at launch, God of War and Horizon Zero Dawn.[25] It also went on to surpass the lifetime sales of God of War and another exclusive PlayStation 4 game, The Last Guardian.[26] In its first three days after launch, it sold approximately 114,319 physical units.[27]

In North America, Days Gone was the second best selling video game software for the month of April, behind only Mortal Kombat 11. This marks Days Gone as the 7th highest debut in sales for a Sony-published title, and the best selling game developed by Sony Bend.[28]

Days Gone proceeded to become the second best-selling video game software in North America for April 2019. As of June 2019, it is the eighth best-selling video game of the year to date.[29] "

Samt i reabingen på Gamestop hittar jag sällan Days Gone. Däremot rad efter rad med Anthem


signatur

I drank what?

Medlem

Bra spel, helt klart!

1
Skriv svar