Också från nattens Nintendo Direct: Pokémon, Animal Crossing och Luigi's Mansion 3

Robot
Också från nattens Nintendo Direct: Pokémon, Animal Crossing och Luigi's Mansion 3
Avstängd

Spöken är coolt

Medlem

Vågar inte titta för mycket på Luigis Mansion 3, vill inte få saker spoilat. Men av det lilla jag såg så verkade det vara stor fokus på multiplayer. Något som ej intresserar mig.

Animal Crossing har jag bara testat på telefonen, men tycker att det ser avslappnande och mysigt ut så blir nog ett köp.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Freakon:

Vågar inte titta för mycket på Luigis Mansion 3, vill inte få saker spoilat. Men av det lilla jag såg så verkade det vara stor fokus på multiplayer. Något som ej intresserar mig.

Animal Crossing har jag bara testat på telefonen, men tycker att det ser avslappnande och mysigt ut så blir nog ett köp.

Skulle gissa på att de visar multiplayerdelsr pga att det inte varit så stor del av tidigare delar av Luigis Mansion. Så för att ha något att visa, för att inte spoila singleplayerdelarna så visar de multiplayer.

Men det är väl bara min förhoppning och gissning.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Kanske bara jag som är gammal nu men hade önskat att dom gått en annan väg med pokemon. Mer mot Zelda hållet. Blir bara mer larvigt och töntigt för varje spel som kommer. Förenklat och mer gulligull än rpg

Visst att det säkert är lite roligare för barn men inte alls intressant för en själv längre Tycker det är så med rätt många Nintendo titlar tyvärr

Kontot avslutas

Det såg roligt ut att man kunde tävla och vara 4 Luigi mot 4 Gooigi.
Det gjorde multi-player delen mer intressant igen för mig.

Hade tröttnat på den när jag såg att Gooigi var med i Luigi's Mansion på Nintendo 3DS. Trodde innan att Luigi's Mansion 3 var det första spelet med Gooigi.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Pokemon Sword/Shield. Är detta enbart online eller kan man också lira offline?
Med tanke på att man kan besöka andras "camp" i världen.

Hela grejen är ju att kunna spela on the go, därav inte Pokémon Online.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av NiklasTecH:

Pokemon Sword/Shield. Är detta enbart online eller kan man också lira offline?
Med tanke på att man kan besöka andras "camp" i världen.

Hela grejen är ju att kunna spela on the go, därav inte Pokémon Online.

Det måste vara ett komplement, inte kärn-spelet. De har inte sagt något om stora ändringar i singleplayer-delarna.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Grukk:

Skulle gissa på att de visar multiplayerdelsr pga att det inte varit så stor del av tidigare delar av Luigis Mansion. Så för att ha något att visa, för att inte spoila singleplayerdelarna så visar de multiplayer.

Men det är väl bara min förhoppning och gissning.

Det låter rimligt och smart.

Multiplayer är säkert kul för många, men för mig som älskar den härliga stämningen och atmosfären så faller multiplayer bort direkt.

Tror oavsett att spelet kommer att bli minst 4/5.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av NiklasTecH:

Pokemon Sword/Shield. Är detta enbart online eller kan man också lira offline?
Med tanke på att man kan besöka andras "camp" i världen.

Hela grejen är ju att kunna spela on the go, därav inte Pokémon Online.

Online är ett komplement som kräver Nintendo Switch Online.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

1
Skriv svar