Klart, nästa Tomb Raider-film med Alicia Vikander har premiär 2021

Robot
Klart, nästa Tomb Raider-film med Alicia Vikander har premiär 2021

Blir det Sibirien nästa för Lara Croft?

#alicia-vikander, #lara-croft, #tomb-raider


Medlem

Skulle väl inte säga att den var kass, men den var verkligen inget speciellt. Kunde varit vilken action-rulle som helst, och vissa saker var bara oerhört B. Specialeffekterna var konstiga ibland också. Är faktiskt lite förvånad över att det kommer en uppföljare. Tycker nog to m att Assassins Creed-filmen var bättre. Smaken är som baken osv

Gen
Medlem
Skrivet av ClockWise:

Skulle väl inte säga att den var kass, men den var verkligen inget speciellt. Kunde varit vilken action-rulle som helst, och vissa saker var bara oerhört B. Specialeffekterna var konstiga ibland också. Är faktiskt lite förvånad över att det kommer en uppföljare. Tycker nog to m att Assassins Creed-filmen var bättre. Smaken är som baken osv

Håller med allt du säger samt att Alicia, än om briljant skådespelerska i andra filmer, inte passade som Lara. Skådespelarinsatserna överlag var en bit under medlet. Tycker också det är konstigt att det kommer en uppföljare.

Medlem

Tyckte verkligen inte om filmen och är extremt förvånad att det kommer en uppföljare.
Hon är en okay skådespelare men hon var som en potatis i tomb raider.
Passerinos för min del


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Oj, det var oväntat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Väldigt väntad uppföljare.

Budget: 94 000 000 USD
Intäkter: 274 650 803 USD


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Skulle väl inte säga att den var kass, men den var verkligen inget speciellt. Kunde varit vilken action-rulle som helst, och vissa saker var bara oerhört B. Specialeffekterna var konstiga ibland också. Är faktiskt lite förvånad över att det kommer en uppföljare. Tycker nog to m att Assassins Creed-filmen var bättre. Smaken är som baken osv

Är jag den enda som uppskattade Assassin's Creed filmen mycket, och verkligen vill se en uppföljare?

Däremot föll Tomb Raider helt platt.


signatur

I drank what?

Medlem

Finns en strand i Ängelholm som heter Sibirien också kanske blir beach-Life istället

Fragtjuv

Jag tycker att det var en kort och gott bra action-film. Ungefär vad jag förväntade mig att få se vilket gjorde att jag inte var speciellt besviken. Jag tycker dessutom att Alicia gjorde ett bra jobb som Lara och anser henne var en väldigt bra skådespelare vilket visserligen framkommer mer i andra filmer hon har gjort.

Det blir därför kul att få se en uppföljare och jag räknar väl med ungefär samma kvalité den här gången. Assassins Creed-filmen anser jag vara precis under Tomb Raider rent betygsmässigt. Den var helt okej att se en gång men jag kommer aldrig se den igen.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Tyckte filmen var väldigt bra för att vara baserad på ett spel. Så jag kommer se tvåan!


signatur

IDKFA

Medlem

Gillade den förra, men jag hoppas att det blir lite mer övernaturligt i andra.

Ambassadör
Xbox

Nice! Jag gillade den faktiskt. För att vara dataspelsfilm så var det redigt bra. Alicia är ju benhård!


signatur

Jump in.

Medlem

Tyckte att trailern bådade illa, men filmen i sig höll måttet och gjorde precis vad den skulle, så jag blev positivt överraskad. Skulle gärna sett den som 3d-bio också, men den gick inte i 3d här i stan och då blev det istället på 3d-bluray. Jag hade gärna sett ännu mer koppling till spelets handling eftersom de ändå snodde så mycket från det första spelet. Får se vilken väg de går den här gången.

Skrivet av Mirage:

Är jag den enda som uppskattade Assassin's Creed filmen mycket, och verkligen vill se en uppföljare?

Däremot föll Tomb Raider helt platt.

Gillade AC filmen också, men vågar knappt säga det De kunde dock, precis som i spelen, haft mindre real world stuff och mer historiska grejor. Fighting och slutscenerna va riktigt bra. Tomb Raider va verkligen platt och oinspirerande och dåligt val av skådespelare.

Medlem

Angelina Jolie's Tomb Raider filmer var underhållande actionfilmer. Vikander's Tomb Raider film var raka motsatsen.

Gnällkuk

Det gör ont i mig varje gång ni har en omröstning som är trasig eftersom den saknar svarsalternativ...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Tycker den var helt ok och som film baserat på ett tv-spel, mer än ok. Är inte så förvånad att den får en uppföljare då bara namnet Lara Croft alltid kommer sätta folk i biosalongen. Det är också en fördel Tomb Raider som märke har utöver alla andra filmer baserade på spel och tv-spel.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar