Ny Nintendo Direct-sändning 4 september

Robot
dyb
Medlem

Kl23 UK time är väl kl24 här ?

Kontot avslutas
Skrivet av dyb:

Kl23 UK time är väl kl24 här ?

Jag ifrågasätter också detta eftersom det ska skilja en timme mellan oss och uk


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas

Det är alltid väldigt kul när en ny Nintendo Direct utannonseras.
Det finns alltid mycket som jag hoppas på att få se men jag vågar inte hoppas för mycket, kan bli väldigt besviken annars.

Men jag hoppas ändå på att de avslöjar DLC till Super Mario Maker 2 och sen önskar jag att de avslöjar en Nintendo 64 Classic Mini, men skulle en ny sådan Classic Console avslöjas så tror jag nog just nu mer på en GameBoy Classic eftersom det är 30 år sedan i år som GameBoy släpptes.

Sen så skulle det inte förvåna mig om de skulle avslöja att SNES kommer till Nintendo Online.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Jag ifrågasätter också detta eftersom det ska skilja en timme mellan oss och uk

Jo då det stämmer! Nintendo direct sändes inte 0000 (4/9), utan sänds 2400(4/9).
Hade varit jobbigt om UK låg 23h efter oss 😅

Kontot avslutas
Skrivet av kveldulver:

Jo då det stämmer! Nintendo direct sändes inte 0000 (4/9), utan sänds 2400(4/9).
Hade varit jobbigt om UK låg 23h efter oss 😅

Det stod att Nintendo Direct skulle sändas kl 23.00 svensk tid innan FZ ändrade det till 00.00


signatur

ゼルダの城

Skribent
Skrivet av ZeldasCastle:

Det är alltid väldigt kul när en ny Nintendo Direct utannonseras.
Det finns alltid mycket som jag hoppas på att få se men jag vågar inte hoppas för mycket, kan bli väldigt besviken annars.

Men jag hoppas ändå på att de avslöjar DLC till Super Mario Maker 2 och sen önskar jag att de avslöjar en Nintendo 64 Classic Mini, men skulle en ny sådan Classic Console avslöjas så tror jag nog just nu mer på en GameBoy Classic eftersom det är 30 år sedan i år som GameBoy släpptes.

Sen så skulle det inte förvåna mig om de skulle avslöja att SNES kommer till Nintendo Online.

Har väl lärt mig att inte ha så höga förhoppningar utöver vad de själva säger ska fokuseras på. Jag tror inte N kommer lansera någon ny Classic-konsol på ett tag då marknaden typ blivit mättad. Sen skulle ju N64-mini sälja bra förstås, och jag tror de faktiskt kan ha en modell redo men väntar med den efter som alla andra började släppa sina minis.

SNES kan nog avslöjas, om inte det kommer få en helt egen direct där de pratar mer om utvecklingen av online och vart den är på väg.


signatur

"Writer and Fighter"

Kontot avslutas
Skrivet av ZeldasCastle:

Sen så skulle det inte förvåna mig om de skulle avslöja att SNES kommer till Nintendo Online.

Ett rätt.
Det är nästan så att det skulle kännas lite mer värt från min sida att skaffa Nintendo Online snart.


signatur

ゼルダの城

Skribent
Skrivet av ZeldasCastle:

Ett rätt.
Det är nästan så att det skulle kännas lite mer värt från min sida att skaffa Nintendo Online snart.

Japp det hade du


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar