Calle recensionsspelar läbbiga Hunt: Showdown

Robot
Calle recensionsspelar läbbiga Hunt: Showdown

"Varför jag jag recensera en skräckis för!?" säger ett anonymt harhjärta.

#hunt-showdown


Redaktör

Calle, kommer du ihåg den där gången du knuffade mig av vägen i första kurvan i Forza 3? Därför recenserar du skräck.


signatur
Medlem

Jag önskar de kunde ge oss en möjlighet att lira det i deathmatch på mindre kartor med - hade varit bra som "uppvärmning" typ

Annars tycker jag detta spelet är riktigt jävla coolt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tips: läs chatten när du spelar med andra

Gnällkuk

Skulle inte kalla det skräckspel direkt, visst är det lite läbbigt första gångerna kanske - men det läskiga är ju att bli ambushad av andra spelare. Kan man kalla alla fps-spel för skräckspel då?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inte så läskigt men sjukt stressande
Vet inte hur länge detta kommer hålla men de första timmarna jag lirat har varit riktigt kul iaf!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

x1 betyder att du redan äger det föremålet.

Trist att folk dissar dig för att du är låg rank.
Siffran under "badge:n" är prestige. För varje gång du når rank 100 kan man prestige:a och då börjar man om från rank 1.

Kul ändå att ni testar mitt favoritspel just nu! Tumme upp!

Medlem

Skulle vilja spela men ingen lust att spela själv (xbox)


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Phr0z:

x1 betyder att du redan äger det föremålet.

Trist att folk dissar dig för att du är låg rank.
Siffran under "badge:n" är prestige. För varje gång du når rank 100 kan man prestige:a och då börjar man om från rank 1.

Kul ändå att ni testar mitt favoritspel just nu! Tumme upp!

Fattade det sen

Ja, kollade snabbt, runt 6500 spelare online. Inte jättemycket. Då kan det nog vara smart att vara välkomnande mot nya spelare.

Har du några tips, det går skitdåligt!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fattade det sen

Ja, kollade snabbt, runt 6500 spelare online. Inte jättemycket. Då kan det nog vara smart att vara välkomnande mot nya spelare.

Har du några tips, det går skitdåligt!

Absolut! Utgår ifrån det jag såg från din sändning.

För det första. Ljudet spelar en väldigt stor roll, att lära sig läsa av ljuden kommer att ge er en fördel eller åtminstone jämna ut mot mer erfarna spelare.
Försök lära dig var ljuden kommer ifrån. Hör du skott från någon riktning. Få som vana att tabba till kartan (om du är i en säker situation) för att kunna positionera bättre. På köpet lär du dig också var de olika områdena (compounds) ligger i förhållande till din position.

Spela betydligt mer stealth. Akta dig ordentligt för alla "soundtraps". Tex. kråkorna.
Lär dig aggro ranges på mobs och soundtraps. Undvik att rensa med puffrorna så mycket det går för att minska chanserna att röja er position, pickorna använder jag endast i en nödsituation där jag har slut på stamina eller har alldeles för många mobs på mig.
Allt hörs verkligen mer än vad man kan tro och erfarna kan pin-pointa er relativt fort och kommer att ta upp jakten om ni röjer den.
Rör dig betydligt mer, kanske motsäger det jag har skrivit innan, men man lär sig när man kan röra sig snabbt och effektivt och när man bör ta det mer "chill".

Scouta mer! - Använd down sights för att tex. cleara en åker innan ni springer över den. (undvik att smyga över stora områden om du inte kan ta täckning av tex. majs eller buskar)

Vapen -

Du var runt rank 12-13? Har jag för mig?

Macheten, även om den är cool och man känner sig som en badass med den så skulle jag rekommendera en pickadoll.
Om du levlar med Caldwell Conversion så kan du så småningom få Caldwell Uppercut som är en svår men riktigt stark pistol.
Alternativt kör med Nagant M1895, långsam men fortfarande bättre än machete i mitt tycke. När du kommer lite högre i rank så får du Bornheim och det är en riktigt mysig pistol med bra rate of fire. (M1895 Officer har lite snabbare RoF än basmodellen).

Vetterli, det är ganska bra all-around rifle som du borde få tillgång till (snart?).

Kör med dusters. Immolators är inte roliga, men med knuckles blir dom roligare. Vad du än gör, slå inte på dom med ett sharp -object. (kniv, bajonett etc)
Med dusters kan du även ta på dig en hel hord med grunts utan att tömma din stamina efter 3 slag.

Hives: Går att skjuta i huvudet, även om det hänger vid sidan av kroppen. (mycket effektivt)

Shotguns. Romero 77 (icke avsågad) är ett av de starkaste close-range vapnena. Den one-shottar och är riktigt najs att ha om du vill spela tajt. dvs sneaka runt inomhus eller på gårdarna. (Återigen lär dig läsa av ljuden och vänta på ditt tillfälle!)

Undvik winfield apterture (personlig preferens)

Snipers. Inte så mycket att säga om dom mer än att, använd picka för att scouta. FoV är alldeles för låg.

När du är i ett compound. Memorera var health kits finns. Så slipper du ev. förbruka dina medkit charges (3 st per x1 medkit) alt vitality shots. Item spawning är dock väldigt random så för att den fanns där under ett game behöver inte betyda att den finns där ett annat!

Memorera tunnor. Är själv dålig på det... men undvik speciellt att placera dig nära dom röda! Kaboom!

Positionering, undvik att peaka genom tex öppna fönster flera gånger på kort tid. Lätt att man blir headshottad.

Bossar -

De flesta bossarna går att döda relativt tyst och utan att avfyra ett enda skott.

Butcher: Immun mot eld. Svag mot bleeding och explosive.
Spindeln: Immun mot poison. Svag mot eld.
Assasin: Kommer ej ihåg attributen.

I de flesta bossrummen finns diverse bra saker utplacerade. Björnfällor eller lyktor. Använd dessa!

Sannolikheten är ganska stor att du får möta rutinerade jägare som har några timmar i träsken. Jag vet att det kan vara frustrerande att bli one-tappad innan man ens hinner reagera. När du dör kan du se vilken ELO spelaren som dödade dig har. 1 pil uppåt betyder, ja du gissade rätt högre. och neråt ... säger sig självt.

Om du /ni lyckas döda en hunter så bränn liket med en lykta alternativt molotov. Det kommer sätta press på hans kompis då han måste få upp honom innan hp:n tar slut och perma-döden infinner sig. Beakta dock att du inte kommer att kunna loota hans vapen eller kropp då, så det är ett litet avvägande man får göra baserat på situationen.

Genom early access har spelarbasen enligt Steam legat på runt stadiga 4-5k spelare och nu i och med 1.0 släppet så vid peak time verkar det ligga runt 10k ungefär? Det betyder att du har väldigt stor chans att möta folk som säkerligen har plöjt några hundra timmar i spelet.

Reka alla dödade hunters. Du kan få riktigt bra high-tier vapen på så sätt. Några av mina favoriter är:
Mosin-Nagant
Lebel
Dolche
Uppercut

Andra favoriter är.
Sparks
Crown and king

Egentligen high-tier vapen, men som du kan få tillgång till om du lyckas plocka några stackars jägare

Hoppas det hjälper och lycka till!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Phr0z:

Absolut! Utgår ifrån det jag såg från din sändning.

För det första. Ljudet spelar en väldigt stor roll, att lära sig läsa av ljuden kommer att ge er en fördel eller åtminstone jämna ut mot mer erfarna spelare.
Försök lära dig var ljuden kommer ifrån. Hör du skott från någon riktning. Få som vana att tabba till kartan (om du är i en säker situation) för att kunna positionera bättre. På köpet lär du dig också var de olika områdena (compounds) ligger i förhållande till din position.

Spela betydligt mer stealth. Akta dig ordentligt för alla "soundtraps". Tex. kråkorna.
Lär dig aggro ranges på mobs och soundtraps. Undvik att rensa med puffrorna så mycket det går för att minska chanserna att röja er position, pickorna använder jag endast i en nödsituation där jag har slut på stamina eller har alldeles för många mobs på mig.
Allt hörs verkligen mer än vad man kan tro och erfarna kan pin-pointa er relativt fort och kommer att ta upp jakten om ni röjer den.
Rör dig betydligt mer, kanske motsäger det jag har skrivit innan, men man lär sig när man kan röra sig snabbt och effektivt och när man bör ta det mer "chill".

Scouta mer! - Använd down sights för att tex. cleara en åker innan ni springer över den. (undvik att smyga över stora områden om du inte kan ta täckning av tex. majs eller buskar)

Vapen -

Du var runt rank 12-13? Har jag för mig?

Macheten, även om den är cool och man känner sig som en badass med den så skulle jag rekommendera en pickadoll.
Om du levlar med Caldwell Conversion så kan du så småningom få Caldwell Uppercut som är en svår men riktigt stark pistol.
Alternativt kör med Nagant M1895, långsam men fortfarande bättre än machete i mitt tycke. När du kommer lite högre i rank så får du Bornheim och det är en riktigt mysig pistol med bra rate of fire. (M1895 Officer har lite snabbare RoF än basmodellen).

Vetterli, det är ganska bra all-around rifle som du borde få tillgång till (snart?).

Kör med dusters. Immolators är inte roliga, men med knuckles blir dom roligare. Vad du än gör, slå inte på dom med ett sharp -object. (kniv, bajonett etc)
Med dusters kan du även ta på dig en hel hord med grunts utan att tömma din stamina efter 3 slag.

Hives: Går att skjuta i huvudet, även om det hänger vid sidan av kroppen. (mycket effektivt)

Shotguns. Romero 77 (icke avsågad) är ett av de starkaste close-range vapnena. Den one-shottar och är riktigt najs att ha om du vill spela tajt. dvs sneaka runt inomhus eller på gårdarna. (Återigen lär dig läsa av ljuden och vänta på ditt tillfälle!)

Undvik winfield apterture (personlig preferens)

Snipers. Inte så mycket att säga om dom mer än att, använd picka för att scouta. FoV är alldeles för låg.

När du är i ett compound. Memorera var health kits finns. Så slipper du ev. förbruka dina medkit charges (3 st per x1 medkit) alt vitality shots. Item spawning är dock väldigt random så för att den fanns där under ett game behöver inte betyda att den finns där ett annat!

Memorera tunnor. Är själv dålig på det... men undvik speciellt att placera dig nära dom röda! Kaboom!

Positionering, undvik att peaka genom tex öppna fönster flera gånger på kort tid. Lätt att man blir headshottad.

Bossar -

De flesta bossarna går att döda relativt tyst och utan att avfyra ett enda skott.

Butcher: Immun mot eld. Svag mot bleeding och explosive.
Spindeln: Immun mot poison. Svag mot eld.
Assasin: Kommer ej ihåg attributen.

I de flesta bossrummen finns diverse bra saker utplacerade. Björnfällor eller lyktor. Använd dessa!

Sannolikheten är ganska stor att du får möta rutinerade jägare som har några timmar i träsken. Jag vet att det kan vara frustrerande att bli one-tappad innan man ens hinner reagera. När du dör kan du se vilken ELO spelaren som dödade dig har. 1 pil uppåt betyder, ja du gissade rätt högre. och neråt ... säger sig självt.

Om du /ni lyckas döda en hunter så bränn liket med en lykta alternativt molotov. Det kommer sätta press på hans kompis då han måste få upp honom innan hp:n tar slut och perma-döden infinner sig. Beakta dock att du inte kommer att kunna loota hans vapen eller kropp då, så det är ett litet avvägande man får göra baserat på situationen.

Genom early access har spelarbasen enligt Steam legat på runt stadiga 4-5k spelare och nu i och med 1.0 släppet så vid peak time verkar det ligga runt 10k ungefär? Det betyder att du har väldigt stor chans att möta folk som säkerligen har plöjt några hundra timmar i spelet.

Reka alla dödade hunters. Du kan få riktigt bra high-tier vapen på så sätt. Några av mina favoriter är:
Mosin-Nagant
Lebel
Dolche
Uppercut

Andra favoriter är.
Sparks
Crown and king

Egentligen high-tier vapen, men som du kan få tillgång till om du lyckas plocka några stackars jägare

Hoppas det hjälper och lycka till!

Grymma tips, tack!


signatur
Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag önskar de kunde ge oss en möjlighet att lira det i deathmatch på mindre kartor med - hade varit bra som "uppvärmning" typ

Annars tycker jag detta spelet är riktigt jävla coolt!

Det finns Quickplay som är lite som deathmatch!

Medlem
Skrivet av synapskollaps:

Det finns Quickplay som är lite som deathmatch!

Åh fan? Det har jag missat!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Synd där på slutet. Han hade definivit gått ner om du hade träffat!

Ska försöka lasta på med lite fler tips.

- Recruitment
Reshuffle! Ha som vana att alltid göra en reshuffle efter varje match, Bounty Hunt eller Quickplay, även fast du inte kanske behöver en Hunter just då är det alltid bra att försöka få en bra kombo. Du kanske har tur och får ett bra vapen du ännu inte har möjlighet att köpa eller en bra trait kombo.

Sälj skit du inte använder! Lanterns, skräpvapen (winfield aperture). etc.

Loadouts.
Placera saker och ting konsekvent på samma slot så slipper man fundera i stridens hetta var man nu la den där förbannade vitality shotten eller om man hade stor-puffran på 1 eller 2. Då sätter det sig i muskelminnet.

Jag ger mig aldrig ut i träsken utan följande.
- Tools
Kniv/Dusters
Medkit
Flaregun/Fuses (om jag kör ett specificerat contact där jag vet att det är natt)
Annars valfritt. Fälla eller soundtraps.
- Consumables
Vitality shot
x2 Firebomb
(Dynamite kör jag oftast om jag har traiten pitcher)

Traits.
För varje level din Hunter går upp får du 1 skill point. För skillpoints köper du traits.
Här finns det utrymme för synergier. Något man bör skaffa rätt omgående är någon av "sharpshooter" traitsen, de tillåter dig att stanna kvar i iron sights mellan skotten vilket kan vara guld värt. Notera dock att det inte är värt att skaffa denna för vapen med ett enkelt skott i kammaren. tex Sparks eller Romero 77.

- Fanning.
En helt fantastisk trait tillsammans med Caldwell Conversion Chain Pistol. Du blir som Clintan bakom avtryckaren. En pistol med rate of fire motsvarande en kulspruta. Kom bara ihåg att det bara går att köra "hip-fire" med fanning.

- Greyhound
Ett måste. Du får en liten edge. Kan springa lite snabbare, lite längre. Har räddat mig många gånger när jag har flytt då min partner varit alldeles opålitlig. Eller för att jaga ikapp folk med bountyt.

- Physician
Nästan också en "insta-pick". Eftersom jag alltid har med mig ett medkit.

- Bulletgrubber
Vissa puffror tömmer man kammaren när man reloadar. De med sk "stripper clips". (samt Lebel). Så om man använder några av följande; Mosin-Nagant, Lebel, Dolche, Bornheim är det oftast bäst att tömma hela magasinet innan man laddar om om man inte har den här traiten.

Mer positionering.

Lite baserat på omständigheterna och loadout, men tex. som sista matchen du drog är det nog att föredra att vara lite närmare sin kollega om ni dessutom redan har plockat och satt eld på en. Sannolikheten att er fiende lyckas plocka er båda när han pushar på sådär är oerhört liten. Jag menar inte att du bör stå precis brevid honom för då riskerar ni att smaka på dynamit om ni har otur men i alla fall så du är i Line of sight på honom i och med att er kommunikation var sådär, på så sätt ser du i alla fall vad som sker.

Var beredd med pickan! Kör du single round vapen så är det alltid bra att öva på att byta vapen direkt efter avfyrat skott . Ibland med tex. Sparks så tar den kanske 149 utav totalt 150 i din health pool. Då räcker det med att du skjuter din fiende i en tå för att han ska gå ner. Dessutom har du fler skott redo i pistolen än att behöva ladda om Sparks/Romero 77.

Ibland är det bättre att fly än att utmana. Känn av situationen. Sitter du på 1000$ Hunt dollar som du lootade från en hunter eller cash-register? Eller kanske en Mosin-Nagan Avtomat? Då kanske det är bättre att "extrahera(?)" från kartan med godiset?

Tjae, alltså det finns hur mycket som helst att skriva om det här spelet. loadouts, taktiker.

Fråga på om du undrar över något så ska jag göra mitt bästa för att svara

Medlem

Kan nån skäll själ förklara hur health fungerar och varför man kan sälja segment?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@Soulless:

Bra där!

Health:

Det finns 2 olika typer av health bars. De stora är värda 50 och de små är 25. Totalt kommer varje ny Hunter med 150.

Vad som är dåligt för din hälsa:

- Vid varje down blir du permanent av med _en_ health bar. Dvs du kan inte använda medkit eller vitality shot för att få tillbaka den.
- Om någon bränner din kropp när du är downad kommer den långsamt att ticka ner till den tar slut och du blir permanent död. (din kollega kan alltså inte återuppliva dig)
- Om du blir bränd medans du lever och inte släcker elden så kommer du också bli av med den permanent.

Vad som är bra för din hälsa:

- Döda bossen (inte nödvändigt), starta banish ger tillbaks 50 i HP. Så om du permanent har blivit av med 50 så får du alltså tillbaka dessa.
- Om inte hela healthbaren försvinner så försök hitta täckning och vips, så kommer den regenas.

Extraherar du från kartan med förlorad hälsa kan du köpa tillbaka dessa i lobbyn. De kostar enbart skill points, det du får från xp. (dödar mobs, players och bounty)

Det finns lite olika preferenser när det kommer till konfiguration av olika hälsotyper. 50 vs 25. Lite beroende på hur du ska spela.
Personligen gillar jag typen: stor(50) stor(50) liten(25) liten(25). Eftersom du då enbart blir av med 25 HP om du blir downad. Alternativt: stor, stor, stor för då har du en bra chans att du slipper använda medkit/vitality shot, träffar från mobs tar sällan mer än eller runt 50 i HP från dig. Eller för den delen Hunters som skjuter mot dig från väldigt långa avstånd.

Man kan plocka bort och ändra hälsouppsättning, detta kostar spelets premium valuta. Blood bonds.
Tex. får du en riktigt bra Hunter med bra vapen och traits men är missnöjd med hälsouppsättningen kan du alltså ändra detta.
Samma är det med traits, dessa kan du plocka bort. Du får tillbaka dina level points och kan välja det du vill.

Jag tänker inte ge mig in i debatten huruvida detta kan ses som pay to win, ser det lite som quality of life. Man väljer om man vill använda det eller inte. I don't.

Medlem

Grafik:
Hunt Showdown är ett relativt krävande spel om du spelar i upplösningar högre än 1080.

Själv spelar jag på en 3440x1440 monitor.
Under huven har jag en intel 9900k med 1080TI och 32GB ram.

Jag kör alla settings på high, smaa 2tx ooch aa på 1x. Med undantag för den största fps boven som är "Lightning". Den har jag på low.

Fps limit har jag satt på 90 och mätaren i spelet pendlar mellan 80-99 med mestadels stabilt mellan 88-89.

Hunt är inte direkt ett spel där man får fördel för att man skalar ner grafiken. Buskarna är fortfarande buskar och döljer dig eller din fiende.

Vad kan man göra om man har lite klenare dator och brottas med låg fps?
- Använd scaler:n. Märker ingen större skillnad om den är satt på 80% eller 100%.
- Aktivera surface optimization.

Kontroller:
Det finns 2 st olika spelstilar. Gunslinger eller Hunter.
Gunslinger är kanske den stilen som passar personer som är vana fps:are och är bekväm med de traditionella kontrollerna. Du har hela tiden hipfire redo när du inte springer.
Melee bindas till en knapp.

Hunter är en lite mer rå och granulär spelstil. Vapnet framför bröstet eller vid sidan av höften. Högerklick tar dig till hipfire och med hipfire och shift så kommer du till down sights/iron sight medans vänsterklick gör light melee och om du håller in leftclick så görs heavy melee (med förutsättning att du har tillräckligt med stamina)

Toggle vs Hold, crouch, downsight.

Personligen spelar jag enligt följande.
Crouch: Toggle
Downsights: Toggle
Sprint: Hold.

Kartor:
Stillwater Bayou
Den första kartan som släpptes med spelet. Vi befinner oss i Louisiana swamps. Det är mycket träskmark och skog. Många ställen att gömma sig.
Populära ställen där man haft episka fighter är tex.
- Reynard Mill & Lumber
- Blanchett Graves (Kyrkan)
- The Chapel of Madonna Noire

Även den mest krävande kartan rent grafikmässigt.

Lawson Delta
Kallas fortfarande för den "nya" kartan av mig och mina kompisar, trots att den varit med ett tag nu.
En lite mer öppen karta, inte lika mycket buskar och skog.
Ställen där man har haft episka fighter
- Fort Carmick
- Lawson station
- Salters Pork
- Windy run

Mindre krävande karta. Crytek hade tagit emot mycket kritik för att spelet hade dålig fps. Jag antar att dom lärde sig en del och kompromissade. Kartan fick mindre buskar och skog men även bättre optimering. Förbättringar som senare tog sig till den andra kartan också (Stillwater Bayou)

Musik

Personligen tycker jag det är fantastisk musik i spelet. Sätter en riktigt bra stämning.
Vill man lyssna på det kan man söka efter The Port Sulphur Band.
Spotify: https://open.spotify.com/album/3T5icm0oPKHn4ykCIRxLsi?si=rvU5...

Äsch vadå, jag är inte entusiastisk!?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Phr0z:

Grafik:
Hunt Showdown är ett relativt krävande spel om du spelar i upplösningar högre än 1080.

Själv spelar jag på en 3440x1440 monitor.
Under huven har jag en intel 9900k med 1080TI och 32GB ram.

Jag kör alla settings på high, smaa 2tx ooch aa på 1x. Med undantag för den största fps boven som är "Lightning". Den har jag på low.

Fps limit har jag satt på 90 och mätaren i spelet pendlar mellan 80-99 med mestadels stabilt mellan 88-89.

Hunt är inte direkt ett spel där man får fördel för att man skalar ner grafiken. Buskarna är fortfarande buskar och döljer dig eller din fiende.

Vad kan man göra om man har lite klenare dator och brottas med låg fps?
- Använd scaler:n. Märker ingen större skillnad om den är satt på 80% eller 100%.
- Aktivera surface optimization.

Kontroller:
Det finns 2 st olika spelstilar. Gunslinger eller Hunter.
Gunslinger är kanske den stilen som passar personer som är vana fps:are och är bekväm med de traditionella kontrollerna. Du har hela tiden hipfire redo när du inte springer.
Melee bindas till en knapp.

Hunter är en lite mer rå och granulär spelstil. Vapnet framför bröstet eller vid sidan av höften. Högerklick tar dig till hipfire och med hipfire och shift så kommer du till down sights/iron sight medans vänsterklick gör light melee och om du håller in leftclick så görs heavy melee (med förutsättning att du har tillräckligt med stamina)

Toggle vs Hold, crouch, downsight.

Personligen spelar jag enligt följande.
Crouch: Toggle
Downsights: Toggle
Sprint: Hold.

Kartor:
Stillwater Bayou
Den första kartan som släpptes med spelet. Vi befinner oss i Louisiana swamps. Det är mycket träskmark och skog. Många ställen att gömma sig.
Populära ställen där man haft episka fighter är tex.
- Reynard Mill & Lumber
- Blanchett Graves (Kyrkan)
- The Chapel of Madonna Noire

Även den mest krävande kartan rent grafikmässigt.

Lawson Delta
Kallas fortfarande för den "nya" kartan av mig och mina kompisar, trots att den varit med ett tag nu.
En lite mer öppen karta, inte lika mycket buskar och skog.
Ställen där man har haft episka fighter
- Fort Carmick
- Lawson station
- Salters Pork
- Windy run

Mindre krävande karta. Crytek hade tagit emot mycket kritik för att spelet hade dålig fps. Jag antar att dom lärde sig en del och kompromissade. Kartan fick mindre buskar och skog men även bättre optimering. Förbättringar som senare tog sig till den andra kartan också (Stillwater Bayou)

Musik

Personligen tycker jag det är fantastisk musik i spelet. Sätter en riktigt bra stämning.
Vill man lyssna på det kan man söka efter The Port Sulphur Band.
Spotify: https://open.spotify.com/album/3T5icm0oPKHn4ykCIRxLsi?si=rvU5...

Äsch vadå, jag är inte entusiastisk!?

Grym du är! Kalasbra tips.


signatur
Medlem

Tackar o bockar! @Phr0z


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skägg.
10 Chambers

Ibland går det bra!


signatur
1
Skriv svar