Reggie Fils-Aimé får jobb på universitet: "Regginator is going back to school!"

Robot
Reggie Fils-Aimé får jobb på universitet: "Regginator is going back to school!"

Reggie till Cornell University i New York.

#nyhetstips, #reggie-fils-aimé


Inaktiv

Menar helt ärligt inte att vara otrevligt utan är genuint nyfiken varför denna nyhet är relevant på FZ.se?

zsm
Medlem

@anon_119148:

För Reggie har länge varit ansiktet utåt för Nintendo of America?

Skrivet av anon_119148:

Menar helt ärligt inte att vara otrevligt utan är genuint nyfiken varför denna nyhet är relevant på FZ.se?

Reggie är helt enkelt en väldigt stor profil inom gamingvärlden, så visst passar det att man får reda på vad han tänker göra i framtiden. Sen kan man ju medge att han gör det med stil

Jämför tex om andra stora profiler som Hideo Kojima plötsligt hade sadlat om totalt, nog skulle det få uppmärksamhet inom spelmedia.

Inaktiv
Skrivet av zsm:

@grollo_92:
För Reggie har länge varit ansiktet utåt för Nintendo of America?

Skrivet av eddie the eagle:

Reggie är helt enkelt en väldigt stor profil inom gamingvärlden, så visst passar det att man får reda på vad han tänker göra i framtiden. Sen kan man ju medge att han gör det med stil

Jämför tex om andra stora profiler som Hideo Kojima plötsligt hade sadlat om totalt, nog skulle det få uppmärksamhet inom spelmedia.

@zsm Med betoning på HAR. Det här tycks ha göra 0% med spel så ser inte kopplingen. Ska vi läsa om när han käkar en pizza också?

@eddie the eagle Visst men nu hade ju Reggie slutat på nintendo redan. Den enkla förklaringen till varför jag inte förstår nyhetsvärdet här kan vara på grund av att jag inte har någon särskild relation till den där mannen alls.

Kontot avslutas
Skrivet av anon_119148:

Den enkla förklaringen till varför jag inte förstår nyhetsvärdet här kan vara på grund av att jag inte har någon särskild relation till den där mannen alls.

Jag tror nog mycket väl att din reaktion kan bero på detta.


signatur

ゼルダの城

eld
Medlem
Skrivet av anon_119148:

@zsm Med betoning på HAR. Det här tycks ha göra 0% med spel så ser inte kopplingen. Ska vi läsa om när han käkar en pizza också?

@eddie the eagle Visst men nu hade ju Reggie slutat på nintendo redan. Den enkla förklaringen till varför jag inte förstår nyhetsvärdet här kan vara på grund av att jag inte har någon särskild relation till den där mannen alls.

Folk är nyfikna, mannens jobb har varit att representera nintendo likt en maskot.

Vore ju dumt om ingen visste vad som hände med folk efter att den direkta kopplingen försvann.

1
Skriv svar