Gears 5 har kartor som är 50 gånger större än någon tidigare GoW-karta

Robot
Gears 5 har kartor som är 50 gånger större än någon tidigare GoW-karta

Det är dock inte din traditionella Gears-karta.

#gears5, #gears-5, #the-coalition, #xbox-game-studios


Ambassadör
Xbox

Kommer att bli riktigt grymt detta!

Missa inte heller att det ingår i Xbox Game Pass på både konsol och PC. Har man dessutom Xbox Game Pass Ultimate så får man tillgång till Ultimate Edition med allt vad det innebär av early access och bonusprylar.

Kl. 21.00 svensk tid på torsdag så drar det igång för Ultimate!


signatur

Jump in.

jbx
Medlem

Jag är försiktigt hoppfull till detta spel. Mest eftersom Gears of War 4 var en total besvikelse för mig.
Har redan förladdat via gamepass på PC så om en snar framtid så vet jag.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Moderator | Testpilot

Inte spelat så mycket Gears innan. Det här kan bli kul!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Låter som att de kan ha gjort ett liknande upplägg som Metro: Exodus i deras maps (öppna nivåer men inte open world)

Ambassadör
Xbox
Skrivet av anon_119148:

Låter som att de kan ha gjort ett liknande upplägg som Metro: Exodus i deras maps (öppna nivåer men inte open world)

Ja så skulle jag gissa på att det är, vissa nivåer är öppnare än andra där man kan ta sig till olika points of interest, side quests och dylikt om man vill.


signatur

Jump in.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_119148:

Låter som att de kan ha gjort ett liknande upplägg som Metro: Exodus i deras maps (öppna nivåer men inte open world)

Det låter trevligt. Ganska less på Open World spel faktiskt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det låter trevligt. Ganska less på Open World spel faktiskt.

Samma här. Det kan ibland vara på sin plats men oftast känns det som en ursäkt för att fylla världens med meningslöst innehåll som att plocka blommor och klättra i torn istället för att skapa genomtänkta nivåer.

Jag kan uppskatta hybriden som bla Metro Exodus tillämpat där man får det bästa av båda världar då jag generellt gillar lite öppnar banor som tillåter större frihet i hur man vill ta sig an uppgiften.

Medlem

Sålde min Xbox 1 för länge sedan, väldigt glad detta kommer till PC också! Jag gillade 4an, tyckte det var en bra övergång från gamla gänget till nyam även om du inte kan ersätta Fenix eller Cole


signatur

I drank what?

1
Skriv svar