Borderlands 3 får gratis-dlc innan det blir dags att öppna plånboken

Robot
Borderlands 3 får gratis-dlc innan det blir dags att öppna plånboken

Gearbox gläntar på dörren till Borderlands 3-framtiden.

#borderlands-3, #dlc, #gearbox-software, #nyhetstips


Medlem

Härligt!

Inte nog med TVHM så finns det även 3 olika svårighetsnivåer därefter Mayhem 1,2 samt 3.

Där det även blir annorlunda än vad man sett tidigare i spel.

Medlem

Släppa DLC innan release 2020?

Skribent
Skrivet av Rasmous:

Släppa DLC innan release 2020?

Jag vågar sätta min högra tumme på att det blir väldigt billigt på Epic Store i samband med lanseringen på Steam. Var det 6 månader eller 1 år som det var exklusivt?

Medlem
Skrivet av Shadee:

Jag vågar sätta min högra tumme på att det blir väldigt billigt på Epic Store i samband med lanseringen på Steam. Var det 6 månader eller 1 år som det var exklusivt?

6 månader.

Gnällkuk
Skrivet av Rasmous:

Släppa DLC innan release 2020?

Tror inte de kommer missa möjligheten att kränga lite extra season pass/stand alone för första betal-dlcet De har ju fram till mars på sig, vore konstigt om det skulle dröja så länge. Skulle tippa på nov/dec.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

jkw
Medlem

Så sjukt taggad på detta!

Redan förköpt Borderlands 3 Super Deluxe Edition (Vilket innehåller Season Pass) så alla DLCs kommer trilla in helt "kostnadsfritt".

Undra om de nya Twitch features bara fungerar på Windows eller om det kommer att fungera till PlayStation/Xbox också? Nog den enda anledningen som skulle få mig att streama via Twitch istället för YouTube via min PlayStation 4 Pro.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Härligt!

Inte nog med TVHM så finns det även 3 olika svårighetsnivåer därefter Mayhem 1,2 samt 3.

Där det även blir annorlunda än vad man sett tidigare i spel.

Finns det svårighetsgrader redan vid första spelningen? I tvåan fanns det true vault hunter mode och ultimate valt hunter mode. Tog typ 5min att döda en vanlig fiende om man spelade det själv ^^

Releasehästryttare
Skrivet av jehuty:

Finns det svårighetsgrader redan vid första spelningen? I tvåan fanns det true vault hunter mode och ultimate valt hunter mode. Tog typ 5min att döda en vanlig fiende om man spelade det själv ^^

Om det tar dig 5 min att döda saker på uhm så har du fel build och/eller så måste du uppgradera dina saker, slag är ett måste, så skaffa granater eller ett vapen med slag som du byter mot.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Finns det svårighetsgrader redan vid första spelningen? I tvåan fanns det true vault hunter mode och ultimate valt hunter mode. Tog typ 5min att döda en vanlig fiende om man spelade det själv ^^

Ja det kommer att gå att välja Mayhem nivåer via en terminal in-game efter att du har klarat TVHM

Inaktiv

Förbokade detta på GMG för 510kr, billigaste jag sett hittills. Oavsett om det skulle bli mediokert så kommer det spelas på grund av speltorkan de senaste månaderna.

Mindre än 11 dagar kvar nu!

jkw
Medlem
Skrivet av anon_319742:

Förbokade detta på GMG för 510kr, billigaste jag sett hittills. Oavsett om det skulle bli mediokert så kommer det spelas på grund av speltorkan de senaste månaderna.

Mindre än 11 dagar kvar nu!

GMG? Aldrig hört talats om. Vilken edition är det och till vilken plattform?
Gillade man tvåan så kommer man nog älska tvåan med tanke på hur många QoL grejer de lagt till. De har verkligen lyssnat på feedback.

Medlem

@jkw: GreenManGaming kan tänkas

Platform: PC. såklart

£43.49 för standard, (i skrivandes stund ~516 kronor på GMG så det är nog den versionen han menar) + rabattkod kanske
£56.54 för Deluxe
£73.94 för Super Deluxe

Skrivet av jkw:

Gillade man tvåan så kommer man nog älska tvåan...

Du menar TREAN antar jag


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

jkw
Medlem
Skrivet av Zymac:

Du menar TREAN antar jag

Självklart. Får skylla på att jag inte hade fått i mig tillräckligt med kaffe 🤣

Inaktiv
Skrivet av jkw:

GMG? Aldrig hört talats om. Vilken edition är det och till vilken plattform?
Gillade man tvåan så kommer man nog älska tvåan med tanke på hur många QoL grejer de lagt till. De har verkligen lyssnat på feedback.

GreenManGaming som tidigare talare sa. Använde mig även av en rabattkod de hade tillgänglig under deras VIP kategori för att komma ner på 42,49£.

1
Skriv svar