Playstation VITA populär?

Medlem
Playstation VITA populär?

Sålt lite prylar som aldrig blivit använda och folk verkar verkligen ivriga på att buda på min PSVITA och trodde aldrig seriöst att folk köpte dom för de summorna som det slutade i. Har jag missat något, har den blivit populär igen?

Medlem

Ifall det var OLED-varianten så går den alltid dyrare än LED-varianterna. Samt att det är en populär bärbar konsol att köra emulatorer och gamla spel på.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Ifall det var OLED-varianten så går den alltid dyrare än LED-varianterna. Samt att det är en populär bärbar konsol att köra emulatorer och gamla spel på.

Jo det är nog OLED varianten då jag köpte den vid release. Vet faktiskt inte, folk frågade mycket om modellnumret så antar att det var det de var ute efter.

Fragtjuv

Får man fråga hur mycket du fick? Har nämligen en själv som ligger och skräpar någonstans.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Spelmässigt är den rätt bra faktiskt. Det som är kasst är att den inte kan kopplas till TV, i alla fall inte den versionen jag köpte till grabben. Oklart om nyare versioner har möjligheten...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Får man fråga hur mycket du fick? Har nämligen en själv som ligger och skräpar någonstans.

Tror det var lite över 2500 med några spel som bara låg o samlade damm.

Medlem
Skrivet av Kane:

Spelmässigt är den rätt bra faktiskt. Det som är kasst är att den inte kan kopplas till TV, i alla fall inte den versionen jag köpte till grabben. Oklart om nyare versioner har möjligheten...

Tror inte det, har bara lyckats spela VITA spel på min TV med Playstation TV eller va fan grejen hette som Sony övergav för något år sen.

1
Skriv svar