11 min gameplay från Ninja Theorys nya

Robot
11 min gameplay från Ninja Theorys nya

Bleeding Edge är mer Overwatch än Hellblade.

#bleeding-edge, #gameplay


Det känns som om dessa "snedsteg" är något som marknaden ropar efter, men man vill ju helst se något annat från dessa grymma utvecklare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skönt att det inte är som Hellblade! Det ska dom ha en eloge för

Avstängd

4v4, hero-shooter, overwatch och moba?

Vanligtvis räcker det med att ett av dessa nämns för att jag helt tappar intresset. Så ett stort tack, men nej tack på detta.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Jag blev uttråkad bara av att titta på detta så nä. Tror detta kommer krascha rätt hårt tyvärr. Inget som har tillräckligt stort drag liksom. Inte första gången detta har gjorts heller och det har ju gått sisådär för de spelen.

Medlem

Hade höga förväntningar inför deras reveal på E3... Sjukt sjukt besviken blev jag.

Medlem

Ranged attacker har alltså lock-on? Hmm, så, det kommer inte vara ett så skillbaserat PvP-spel med andra ord. Eller är det för konsol kanske? ^^

Hur som haver känner jag inget sug på detta direkt. Släpps det någon öppen beta kanske man testar på det iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Ambassadör
Xbox

Tycker att det ser bra ut för sin genre, inte min grej kanske men men.

Kan vara värt att påpeka för de som undrar lite att Ninja Theory har minst 3 teams igång samtidigt nu, detta är alltså inte "Hellblade"-teamet vars nästa spel inte avtäckts ännu. Skulle inte förvåna mig om vi får se nästa Ninja Theory-spel på X019 som trots allt hålls på deras hemmaplan.


signatur

Jump in.

Medlem

Snälla, gör fler bra singelplayer-spel, det finns för få av dessa! Detta ser tyvärr inte intressant ut; visst grafiken är cool, men den finns redan, i Overwatch. Please, mer bra singleplayer-spel! Fler och fler går ju mot multiplayer / games-as-service; jag vill ha fler bra, offline, singleplayer-spel!

1
Skriv svar