Remastern ingen bett om: Big Rigs: Over the Road Racing hotar att återvända

Robot
Remastern ingen bett om: Big Rigs: Over the Road Racing hotar att återvända

"Världens sämsta racingspel" släpps av oklar anledning igen.

#Big-rigs-over-the-road-racing, #Remaster, #Stellar-stone-development


Medlem

Är som att Linda in en blaffa i guld.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det tror väl det har någon slags Kult-Following och vill tjäna en hacka på streamers som tycker det är såå hysteriskt roligt......

Medlem

Enda jag tänker på är Alex Navarro's review från GameSpot en herrans massa år sedan.

https://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

ELF
Medlem

@B-B-B-Banänäbrääken: Blir denna remaster version 4 då med en till bugg bortpatchad....?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Gnälla på EA bäst man vill men giriga "streamerspel" är typ sämst. Detta kommer dra in jättemycket pengar för att det är "kul". Bara att sidor skrivet om det..


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Åh nej, inte Sergey Titov igen. Han är typ spelvärldens Uwe Boll, fast ännu lite värre..

eld
Medlem
Skrivet av Fiddi:

Åh nej, inte Sergey Titov igen. Han är typ spelvärldens Uwe Boll, fast ännu lite värre..

holy shit, jag hade helt missat att sergey titov var bakom big rigs, mannen som döpt om sina scams till spel flertalet gånger.

Medlem

Herre min skapare...!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

@FejkFejksson: Jag hatar streamerspel så mycket

Medlem

Okej, lite kul är det faktiskt - särskilt om de bara släpper det på CD-ROM


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

älskar att dom laddat upp trailern i max 480p, och att dom skrivit fel datum i trailern och blev tvungna att rätta sig i kommentarerna.

Moderator | Testpilot
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ovanligt i ett sånt soundtrack att basen spelar en rätt allvarlig sext där vid t.ex. 0.36.

Medlem

De flesta är överens att spelet E.T. från 1982 inte var nån höjdare, ett spel så dåligt att det var nära att ta död på datorspelsbranschen.

Vete fan om inte det här är sämre.

Skribent
Skrivet av Wolfkin:

De flesta är överens att spelet E.T. från 1982 inte var nån höjdare, ett spel så dåligt att det var nära att ta död på datorspelsbranschen.

Vete fan om inte det här är sämre.

Det spelet fanns det ändå mer djup i än man trodde. Mike på Cinnemasscre spelade ju det i någon stream. Det är inget bra spel, men inte så ruttet som folk tror.

Det här däremot är komiskt dåligt, bara det att man kan backa i ljusets hastighet för att spelet inte satt någon gräns i hur snabbt du kan köra bakåt är svårt roligt. XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

De flesta är överens att spelet E.T. från 1982 inte var nån höjdare, ett spel så dåligt att det var nära att ta död på datorspelsbranschen.

Vete fan om inte det här är sämre.

Det hade ingenting med datorspelskrashen att göra, det är en myt som vägrar att dö. Problemet var inte ET, problemet var kvalitén i det stora hela på spelen som släpptes. De pumpades ut mängder med skit, ET var bara sista spiken i kistan.

1
Skriv svar