Borderlands 2 VR kommer till PC i höst

Robot
Borderlands 2 VR kommer till PC i höst

Äntligen får PC-spelare träffa Claptrap öga mot öga.

#Borderlands-2-vr, #Gearbox-software, #nyhetstips


Medlem

Hoppas nu detta blir bra! <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd

Move kontrollerna kändes verkligen lite konstiga i detta men när dom släppte aim-kontroller stödet blev det såååå mycket bättre och är absolut det bästa sättet att spela bl2vr på. Ska bli intressant att se hur det blir till PC.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Nice, har inte spelat 2:an än, så kan inte bli mycket bättre än att uppleva det i VR!

Medlem

Allt är inte bättre med VR. Jag blir mycket lättare sömnig och är jag redan trött så kan jag somna efter 30 minuters spelande. Sen är allt grynigare också.

Medlem

Borderlands 3 hade verkligen gjort sig bra i VR vid lanseringen! Borderlands 2 har jag redan kört både på PC och Xbox 360, så känns lite trist att köra igen, men antar det kommer vara helt awesome i VR !

Avstängd
Skrivet av Alienshade:

Allt är inte bättre med VR. Jag blir mycket lättare sömnig och är jag redan trött så kan jag somna efter 30 minuters spelande. Sen är allt grynigare också.

Helt tvärtom för mig. Allt blir bättre i VR... Visst är allt grynigare men det är något som i alla fall jag glömmer bort efter första minuten.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Om det blir kostnadsfritt för oss som redan äger och har spelat Borderlands 2 kan man testa iaf. Spelen är kul, men man blir mättad efter ett tag, och det finns ingen direkt lust att lägga tid på att spela om det.

1
Skriv svar