CD Projekt vill jobba parallellt med The Witcher- och Cyberpunk-serierna

Robot
CD Projekt vill jobba parallellt med The Witcher- och Cyberpunk-serierna

Ytterligare bekräftelse på att The Witcher 3 inte var det sista vi såg av Geralts värld.

#cdpr, #cyberpunk, #nyhetstips, #the-witcher-4


Medlem

Kul! Jag hoppas varje dag på mer Witcher. Det behövs inte ens en Witcher 4 jag skulle vara supernöjd med en till köttig expansion för 3'an.

Medlem

Så länge det är samma kvalitet som vanligt så är jag helt med på tåget


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

CFW
Medlem

Om, och det är ett stort OM, man får skapa sin egen karaktär i The Witcher världen, då är jag intresserad!

Medlem

Det finns såklart risker med detta.

När man börjar bygga en organisation, "strömlinjeforma" processer och skapar en hierarki för att administrera denna som någon form av industriell storbolagsdrift så blir det ju allt som oftast på bekostnad av kreativiteten.
Jag önskar dem dock all lycka.

Frilansare
Skrivet av apocalypse101:

Det finns såklart risker med detta.

När man börjar bygga en organisation och "strömlinjeforma" processer och skapar en hierarki för att administrera denna som någon form av industriell storbolagsdrift så blir det ju allt som oftast på bekostnad av kreativiteten.
Jag önskar dem dock all lycka.

Absolut. Ubisoft är ju ett bra exempel på detta, skyhöga produktionsvärden där själen liksom saknas ibland.
Men kan nån, kan CDPR. Hoppas jag.

Medlem
Skrivet av CFW:

Om, och det är ett stort OM, man får skapa sin egen karaktär i The Witcher världen, då är jag intresserad!

Jajamen, jag studsar alltid på att man måste spela Geralt. Sabla störig figur. Världen och allt runtomkring är top-notch dock.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ett spel där man spelar Ciri känns ju självklart, hade även gillat ett spel när man är en random doink i Witcher världen och kanske springer på Geralt ute på ett äventyr. / ett spel som utspelar sig i kaer morhen under the hay day of the witchers där man spelar som en witcher-student.

Medlem

Och med detta uttalande kanske ännu ett till gwentbaserat kortspel? Haha

Gwent: The Witcher Card Game 2!

Medlem

Härligt!

Skrivet av CFW:

Om, och det är ett stort OM, man får skapa sin egen karaktär i The Witcher världen, då är jag intresserad!

Och jag är precis tvärtom, de är ju de spelen som ger mest inlevelse! Istället för "insert name here" savior of the world som det brukar vara.
Sen är ju inte Pillars of Eternity och dylikt dåligt för den skull.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Frilansare
Ambassadör
Xbox

Tror att det blir alldeles utmärkt. CDPR har mitt fulla förtroende!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar