*Producent bakom Netflix-Witcher säger att 1 november är "troligt premiärdatum"

Robot
*Producent bakom Netflix-Witcher säger att 1 november är "troligt premiärdatum"

Uppdaterad: uppgifterna var falska.

#netflix, #the-witcher


Medlem

Hm, känns som att produktionen har gått snabbt, men det är kanske för att man inte har hört så mycket om det hela. Hoppas att den blir bra iaf!

Medlem

November.. Rick and Morty är väl det enda som står på menyn?..eller?

Medlem
Skrivet av DaDuke:

November.. Rick and Morty är väl det enda som står på menyn?..eller?

Inte sett ett enda avsnitt. Funkar det för vuxna.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Inte sett ett enda avsnitt. Funkar det för vuxna.

Definiera vuxna. Jag är 27 och tycker det är rätt kul, inte minst för att det är lite mer invecklat och genomtänkt än de flesta tecknade serier.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pooslice:

Inte sett ett enda avsnitt. Funkar det för vuxna.

Klart det funkar för vuxna. Frågan är väl snarare om humorn passar dig, och den frågan kan ju bara du besvara - genom att kika på ett avsnitt eller två.

Avstängd

Rick & Morty är kiiing! Snart South Park igen oxå även om den serien har gått nedåt de senaste 5 säsongerna. Men dyker alltid upp minst 1 guldavsnitt per säsong.

Medlem
Jodå
Skrivet av Pooslice:

Inte sett ett enda avsnitt. Funkar det för vuxna.

Det är en vild blandning av rumphumor och ångest liksom. Jag ser inteduper mycket serier, men Rock och Morty ser jag. 4 / 5 i betyg imho

Medlem
Skrivet av Evilof:

Det är en vild blandning av rumphumor och ångest liksom. Jag ser inteduper mycket serier, men Rock och Morty ser jag. 4 / 5 i betyg imho

Är Rock och Morty en knockoff på Rick And Morty?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Efter ha sett John Wick 3 och hur mycket tid Keanu Reeves har dedikerat sig för uppnå sin potential, så är jag väldigt skeptiskt till hur mycket tid Henry Cavill dedikerat sig för träna på t.ex svärdfäktning m.m

Kollade om Witcher 3 Trailern och jag hoppas verkligen få får se riktiga coola effekter och långa takes och inte a la 16 tagningar för hoppa över ett staket.

Medlem

Så Twitter stängde av kontot för att någon ljög på internet, och netflix vill jaga kapp på den personen? Så det stämde säkert och dom hade en läcka, eller är det olagligt att ljuga på nätet om det handlar om en tv-serie?

Jag jobbar på blizzard, Diablo eternal 2 kommer släppas 2021.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar