13 minuter gameplay från Greedfall - med utvecklarkommentarer!

Robot
13 minuter gameplay från Greedfall - med utvecklarkommentarer!
Medlem

Sååå om en stort trädliknande monster med grenar/tentakler slår allt den har mot dig, så kan du dodga genom att hoppa bakåt och så trots att allt träffar dig, tar du noll skada? såg inte så snyggt ut.

Medlem

@Rydell1986: Har du lirat något Soulsborne spel? I speciellt Dark Souls är det samma. Man blir odödlig under några av dodge framesen.

Medlem

@Rydell1986: Eller sorry råkade läsa fel. Det exemplet du drog, så är det oftast inte i Dark Souls.

Medlem

Hoppas detta kittlar samma nerv som Gothic 2/3 och Risen 1 (risen två var inget vidare och arcania ska vi inte ens tala om)

Medlem

Hoppas på detta, gillar det jag sett än så länge iaf.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Geeks Gaming

Jag håller tummarna på att det är bra, men samtidigt är där något i designen som osar 2/5 (eller 5/10 om man så vill ), dvs ett spel som vill mycket men lyckas med för lite.
Hoppas jag har fel

Medlem

detta ska jag ha.


signatur

//monster

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av NordhNet:

Jag håller tummarna på att det är bra, men samtidigt är där något i designen som osar 2/5 (eller 5/10 om man så vill ), dvs ett spel som vill mycket men lyckas med för lite.
Hoppas jag har fel

Brukar vara så med deras spel. Många goda idéer med mindre lyckat utförande.

Stör mig på den dåliga animationen med kappan som rycker i vinden =D

Medlem

Detta är väl studions nionde spel och alla tidigare har haft intressant story och tema men varit tekniska katastrofer med hopplös gameplay, vad är oddsen på att detta spel faktiskt blir spelbart?

1
Skriv svar