Hunt: Showdown är släppt skarpt

Robot
Hunt: Showdown är släppt skarpt

Cryteks monsterjägare är färdigbakad.

#crytek, #hunt-showdown, #releaselistan


Inaktiv

Detta ser riktigt coolt ut. Ska definitivt testas

Releasehästryttare

Synd bara att det hade kunnat varit så mycket bättre spel än vad vi fick, jag är besviken i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Devan:

Synd bara att det hade kunnat varit så mycket bättre spel än vad vi fick, jag är besviken i alla fall.

https://youtu.be/65WHvYIVVOY

Inte hört talas om det tidigare så det där är whatever för min del
Det ser klockrent ut så blir att prova i helgen!

Medlem

verkar inte vara så bra om man läser på steam? ännu ett battle royale spel i mängden med massa fuskare o hackers online...

Medlem

Någon som vet om allas account resettas?


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av Azureye:

Någon som vet om allas account resettas?

Japp... alla från early access resetas...

Spelet är riktigt bra, men trailern var ju inget att ha...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Klumpigt gameplay, dålig prestanda och bortglömt inom ett kvartal. xD

Medlem

Som jag skrev i en annan tråd:

Bra stämning, men känner att (speciellt eftersom det är Crytek) det grafiska, animationer samt hur lik bara försvinner (typ blinkar bort) ger spelet en "meh!" känsla. Atmosfären, ljuden och effekter är bra dock. Spelet har potential men känns enormt oslipat.


signatur

I drank what?

ELF
Medlem

@SWEBarb: Nope, inget battle royal detta.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Har kikat på lite streams den senaste tiden och det verkar vara en riktigt skön mix av co-op och PvP, sen ska man ha folk att spela med för den ultimata upplevelsen.

Däremot är inte skräck min genre, får se om det får en chans.

Medlem

Tja, gillar man Battle Royale och vill ha lite mer än bara folk att skjuta på så.

Medlem

Det är ju inte ett "Battle Royale"?

Var har ni fått detta ifrån? Det är ett pvp-spel med missions, där du ska helst döda en boss och sen överleva och extracta efter att du har gjort detta.

eld
Medlem
Skrivet av Arkaith:

Det är ju inte ett "Battle Royale"?

Var har ni fått detta ifrån? Det är ett pvp-spel med missions, där du ska helst döda en boss och sen överleva och extracta efter att du har gjort detta.

Precis, det har mer gemensamt med escape from tarkov.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Arkaith:

Det är ju inte ett "Battle Royale"?

Var har ni fått detta ifrån? Det är ett pvp-spel med missions, där du ska helst döda en boss och sen överleva och extracta efter att du har gjort detta.

Off-topic, men är det där Thorfinn jag ser?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Trodde redan det här var släppt sedan länge, har sett JackFrags göra videor om det till och från senaste året. Men det låter väl bra att spelet är i ännu bättre skick nu än när han spelat det

Medlem

Dör du, är matchen avslutad och du har blivit av med allt. Du får börja om från scratch, igen. Är närmare Battle Royale än CoD eller BF exempelvis.

eld
Medlem
Skrivet av JonteMyra:

Dör du, är matchen avslutad och du har blivit av med allt. Du får börja om från scratch, igen. Är närmare Battle Royale än CoD eller BF exempelvis.

Counterstrike alltså

The hunt showdown saknar samlandet på utrustning och den konstant krympande zonen vilket är två rätt viktiga element i BR's

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

verkar inte vara så bra om man läser på steam? ännu ett battle royale spel i mängden med massa fuskare o hackers online...

Varför gapa om saker du uppenbarligen vet absolut inget om?
Exakt allt du skrev i detta inlägget var helt fel.

Spelet är en helt unik upplevelse, kan inte påstå att jag har spelat något innan med samma upplägg.
Lirat från och till sedan betan och tycker DEFINITIVT det är värt att testa, riktigt spännande spel!

Medlem

@SWEBarb: har runt 100 timmar i spelet på steam och har aldrig råkat ut för någon fuskare eller hackers, tror det mer beror på att folk blir dödade utan att se någon kill cam

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Off-topic, men är det där Thorfinn jag ser?

Yes! Gillade verkligen Thorfinn i början av mangan, och art:en är ju väldigt bra.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Arkaith:

Yes! Gillade verkligen Thorfinn i början av mangan, och art:en är ju väldigt bra.

Har du kikat animen? Den är amazing!

Thorkells introduktion var också riktigt nice.

Känner att jag föregår med gott exempel här..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har du kikat animen? Den är amazing!

https://www.youtube.com/watch?v=xEVcTStgA4A

Thorkells introduktion var också riktigt nice.

https://www.youtube.com/watch?v=PvY95Ca66KA

Känner att jag föregår med gott exempel här..

Yes! Helt klart godkänd. Thorkell och Askeladd är bra karaktärer.

Och borde spela mer Hunt - Showdown, men är för aggressiv för att det ska gå bra. :v

Medlem
Skrivet av ulpmaster:

@SWEBarb: har runt 100 timmar i spelet på steam och har aldrig råkat ut för någon fuskare eller hackers, tror det mer beror på att folk blir dödade utan att se någon kill cam

Kan bara hålla med. Jag har klockat runt 800 timmar i Hunt: Showdown sedan beta release och heller aldrig sett en fuskare.
Det finns numera en "Kill Cam" i spelet, eller en variant av den. Du får se vyn från den som sköt dig som en stillbild, med en linje ritat till din plats där du dog.

1
Skriv svar