Vuxenblöjor - nyckeln till framgång i World of Warcraft

Robot
Vuxenblöjor - nyckeln till framgång i World of Warcraft

Hur långt är du beredd att gå för att bli först till level 60?

#nyhetstips, #stool, #world-of-warcraft, #wow-classic


Medlem

Just när hoppet för mänskligheten kommer tillbaks i små steg.

Så kommer sådana här forums inlägg på internet.

________________________
No hope for humanity.

Medlem
Medlem

Fy fan, hur tänkte han nu? Det kommer inte vara "första person att nå level 60" som han blir känd för.

Medlem

När man inte har något liv så blir det såhär

Medlem

Klart man använder blöja, lol casuals.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Tsss... Pros bajsar i kalsongerna.

Medlem
Skrivet av shelter:

Tsss... Pros bajsar i kalsongerna.

Eller ersätter datorstolen med toastol. Mer ergonomiskt dessutom!

Som jag hade det för något år sedan...
https://imgur.com/a/lChzOcb


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Geeks Gaming

Jäkla normies.... man har ju en shitbucket

Medlem

Äh fyfan det är inte värt sådan förnedring för sig själv.

ELF
Medlem

Men tar det inte en jäkla massa tid att göra rent mellan blöjbytena eller hur många ggr använder han samma blöja?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Medlem

Om man inte kan avbryta ett spel i fem minuter för gå på toa så är det något allvarligt fel!
Sånt folk behöver ju skaffa hjälp på riktigt. De är ju så beroende av spelande att det blir ju skadligt.. Asså.. Tanken att sitta o spela wow i sin egna avföring.. Det är så lågt

Medlem

Vuxenblöjor är ohygieniska - särskilt när dess syfte är att undvika toalettbesök helt och hållet, vilket då innebär att man inte byter blöja.

Om man tar detta på allvar, då är det hink som gäller. Se till att den har lock med gummiförsegling så att inte några dofter smiter ut. Då kan du uträtta dina behov på plats, och sedan skjuta undan hinken till nästa gång plikten kallar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av PontusT:

Om man inte kan avbryta ett spel i fem minuter för gå på toa så är det något allvarligt fel!
Sånt folk behöver ju skaffa hjälp på riktigt. De är ju så beroende av spelande att det blir ju skadligt.. Asså.. Tanken att sitta o spela wow i sin egna avföring.. Det är så lågt

Enklast vore väl att bara spela på en laptop och ta med sig den in på toan.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Vuxenblöjor är ohygieniska - särskilt när dess syfte är att undvika toalettbesök helt och hållet, vilket då innebär att man inte byter blöja.

Om man tar detta på allvar, då är det hink som gäller. Se till att den har lock med gummiförsegling så att inte några dofter smiter ut. Då kan du uträtta dina behov på plats, och sedan skjuta undan hinken till nästa gång plikten kallar.

Finns ju rätt smidiga portabla toaletter idag som man köper till sommarstugor eller till sin husvagn. De sluter ju dessutom tätt så man slipper ju lukten.

Medlem

Ja vissa tar detta spel på ett allt för stort allvar alltså.

Medlem

De hade ju varit roligt om de ens hade gått att spela sjukaste kötiderna jag varit med om

Medlem

Är väl inte konstigt. Gunde Svan valde att skita på sig under ett skidlopp


signatur

Burn in the light.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mack1zz:

De hade ju varit roligt om de ens hade gått att spela sjukaste kötiderna jag varit med om

Och köerna slutar inte där: https://www.fz.se/nyhet/280771-world-of-warcraft-koerna-sluta...


signatur
Medlem

Minns att jag hade en kompis i mitten på 2000-talet som hade en "kiss-flaska" under bordet när han spelade WoW. Det märkligaste var att han själv inte tyckte det var särskilt märkligt. Han var singel kan tilläggas.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mack1zz:

Ja?


signatur
Avstängd
Citat:

I highly recommend getting the size ABOVE what you would usually use

Classic mistake att köpa vuxenblöjan i storleken man brukar använda!

Medlem

Well that's enough internet for today...

Medlem

Man hör om CSGO spelare som tränar och motionerar dagligen för att hålla reflexerna på topp... WoW-spelare? Not so much.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Man hör om CSGO spelare som tränar och motionerar dagligen för att hålla reflexerna på topp... WoW-spelare? Not so much.

Känner en del högprofil ca go spelare aktiva som inaktiva som tränar sina "sinnen" genom att röka på 98% av tiden lol. Vissa även tyngre saker. Så det skiljer nog. Men I get ur point haha.

Medlem
Skrivet av Sickness666:

Classic mistake att köpa vuxenblöjan i storleken man brukar använda!

Nja, nu hamnar vi lite i amatörträsket tycker jag nog. Mängden som en storlek större absorberer offsettas av den ökade risken av läckage när du har en för stor blöja. Du vill inte riskera att behöva ta en paus för att skrubba av stolen 😉

1
Skriv svar