Vroom! Mobila Mario Kart Tour släpps i slutet av september

Robot
Vroom! Mobila Mario Kart Tour släpps i slutet av september

Svampar, blåa skal och mikrotransaktioner.

#android, #ios, #mario-kart-tour


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Sa ju inte så mycket om hur man spelar det, men det hoppas jag man får se snart.

Inget jag kommer spela ändå då jag ogärna spelar på min telefon.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Avstängd

Så länge de använder sina MTX-intäkter till att accelerera utvecklingen av sina övriga kommande spel så är jag helt OK Med detta. Kommer dock ej själv spela.

Medlem

Tveksam till formatet, att det verkar vara vertikaltå alltså, borde vara horisontellt. Fattar inte varför. Sonic and Sega all-stars fanns ju till IOS och Android ett tag. Det var horisontellt format och riktigt kul ej P2W. Synd att det togs bort. Hoppas att Tour blir kul men är lite skeptisk tyvärr.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Tveksam till formatet, att det verkar vara diagonalt alltså, borde vara horisontellt. Fattar inte varför. Sonic and Sega all-stars fanns ju till IOS och Android ett tag. Det var horisontellt format och riktigt kul ej P2W. Synd att det togs bort. Hoppas att Tour blir kul men är lite skeptisk tyvärr.

Diagonalt vore ngt! Nytänkande

Medlem
Skrivet av Cheewie:

Diagonalt vore ngt! Nytänkande

Hehe menar alltså vertikalt dvs på höjden

Medlem

Får man styra själv kan detta bli kul trots avsaknad av riktiga spakar osv. Mario kart behöver ju inga analoga knappar för att funka bra.

Gen
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Får man styra själv kan detta bli kul trots avsaknad av riktiga spakar osv. Mario kart behöver ju inga analoga knappar för att funka bra.

Det är definitivt den stora frågan. Blir det så skumt att bilen kör själv men att man hoppar och skjuter power ups med med tummen? Hoppas inte.

1
Skriv svar