Se 26 minuter blodigt Dying Light 2-gameplay

Robot
Se 26 minuter blodigt Dying Light 2-gameplay
Medlem

Fortsatt positiv efter att ha sett detta, ser lovande ut!

Skägg.
10 Chambers

Det demo vi fick se på E3, lovande som sagt!


signatur
Avstängd

Mums. älskar första spelet. Detta blir nog day-1


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Ser fram mot det! Jag vet att många uppskattade närstriderna i ettan, men jag var en sucker för att nyttja gevär, pistoler osv (revolvern i DLC:t var toppen), så jag hoppas de har kvar sådana vapen också.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Testpilot

Älskade första spelet. Särskilt då man i expansionen körde omkring med sin bil.

Medlem

Mmmm... detta ser fantastiskt ut. Can't wait for gameday. Vilken atmosfär, vilken is krypande spänning, action brawl. Wow. Launch köp helt klart till PC. Detta behöver jag keybord o mouse för. Klarade aldrig originalet till PlayStation 4 men kom till old town (den 2a o sista kartan). Har även det första spelet till Steam nu men har bara testat det snabbt och det blev betydligt smidigare med mus o tangentbord, för egen del iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Shit vad intensivt det blev vid vissa tillfällen, och dom har verkligen förbättrat parkour-elementen, ser både smidigare och mer verkligt ut på något sätt.

Polska spelutvecklare är verkligen inte att leka med år 2020!
Ser fram emot detta enormt mycket.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Samma röstskådespelare som i första spelet?
Man kan ju omöjligen vara samma person.
Oavsett detta kommer införskaffas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar