Vilken låt lyssnar du på nu?

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk

Fredagsbeat, kan ALDRIG blir fel med PiSK.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

Kör en favorit i repris som uppvärmning inför denna veckas cover-släpp.

Ny cover varje fredag


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Mick Gordon - Bfg Division


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

Opeth - Svekets Prins
Svensk metal i toppklass.

Medlem

Räknas ett dovt surr från tvättmaskinen och ett stadigt Müller från e4an?;-)


signatur

I have spoken..

Medlem

Blev att lyssna lite på dessa killar, då man ska se dem live nästa Lördag.

Medlem
Skrivet av Moxon:

Räknas ett dovt surr från tvättmaskinen och ett stadigt Müller från e4an?;-)

Medlem

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Nya Albumet släpps 6:e December *hyyype*


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Bleeding Throughs album The Truth är ett av de bästa inom metalcore-genren, enligt mitt tycko.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Har postat musik med denna grupp förut, men tänkte att eftersom så många här verkar gilla metal och hårdrock så kanske finns det ett intresse... Ho99o9 har bl.a gjort musik med The Prodigy ("Fight Fire With Fire" från senaste skivan).

Såg att några nämnde Aarron Gillespie i kommentarerna på Youtube. Han spelar tydligen trummor i en grupp som heter Underoath.

Medlem

En samplad slinga från ett gammalt spel i den här låten. Någon som kan gissa rätt?

Medlem

Mushrooms - Ice Melts (Грибы - Тает Лёд)

Hittade denna för ett tag sen på 9gag, den är så satans catchy hehe.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Periphery - Prayer Position (Bass Playthrough)
Instrumental progressiv metallåt från basistens perspektiv.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Releasehästryttare
Medlem

Denna Fredag innebär ett nytt album från det danska långvarande Melodic Death Metal-bandet Illdisposed; "Reveal Your Soul for the Dead". Än en gång har de gjort ett ypperligt jobb, skulle påstå att det är deras bästa sedan 2006 års "Burn Me Wicked".

Medlem
Medlem

Sabaton - The great war

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Vår nya musikvideo som släpptes i natt. Varning för heavy metal!

Medlem

skön brasilianskt rap

Medlem

Dags för en instrumental låt av Aephanemer. Ett band som jag inte kan få nog av just nu.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Nytt från Raubtier - Bunkern

Skön låt, gillade texten och dess pikar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skriv svar