Helmysigt gameplay från The Legend of Zelda: Link’s Awakening

Robot
Helmysigt gameplay från The Legend of Zelda: Link’s Awakening

Miniatyrvärlden ser mer inbjudande ut än någonsin.

#Nintendo, #links-awakening, #the-legend-of-zelda


Medlem

"för hela 16 år sedan" Det va 26 år sedan

Medlem

Ser fint ut, men orka spela samma spel igen för 600 pix. Nä tack.

Medlem
Skrivet av xorpen:

Ser fint ut, men orka spela samma spel igen för 600 pix. Nä tack.

Har det på pre-order. (Till min fru - host, host.)


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skribent
Skrivet av Daven:

"för hela 16 år sedan" Det va 26 år sedan

Nej nej, jag kan omöjligt vara så gammal

Medlem
Skrivet av xorpen:

Ser fint ut, men orka spela samma spel igen för 600 pix. Nä tack.

Det där är lite hårt
Links awakening tillhör favoriten eller en av favoriterna i serien och spelet är ju verkligen Remake så det blir nog kul.

Även fast jag spelat originalet mest hos en kompis så har jag inte spelat igenom det då jag själv inte ägde varken game boy eller senare versioner av game boy så jag ser fram emot spelet då det blir första gången man får spela det helt själv


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd

Det där minns man från när man var liten. Lånade hem min kompis gameboy och spelade det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

För mig blir detta GOTY även om jag ägde originalet som liten och rätt nyligen körde DX versionen till Gameboy color via 3dsen.

PS. Nintendos originalspel är alltid värda att köpa! Man kan köpa ett spel för ca 550 spänn och sen säljer man dem på tradera för 450 spänn enkelt. Galet prisvärt att köra den strategin för er som tvekar! :-).


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Jag hoppas de lyckats bra med den episka musiken. Införskaffas dag 1 för min del.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

eld
Medlem

Synd bara att det saknar ett komplett dungeon-builder läge.

Medlem

Spelade spelet lite för ett antal år sedan och gillade det (körde inte klart det). Blir mer sugen för var dag som går att köpa detta. Har saknat ett bra top-down RPG som inte är JRPG (Anime). Gillar att de har gjort det i stil som kan tilltala barn också. Bra om man vill introducera spelet för en ny publik.

Medlem

Åh vad jag hade önskat att det hade varit a link to the past istället, då hade det blivit köp direkt!!

1
Skriv svar