Releasehästryttare
Medlem
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

För dom som inte har sett, så har vi också en gammal humortråd som innehåller en del pärlor.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

För dom som inte har sett, så har vi också en gammal humortråd som innehåller en del pärlor.

En till tråd!

Finns alltid plats för en till!

Releasehästryttare

@conthox: Såg du den youtube videon jag laddade upp senast i den tråden? Samma kreaktör som gjorde den yt videon som jag länkade här, tänkte att det va därför du länkade den tråden (Jag älskar Harry partriges humor)

-

Medlem

@Devan: Det såg jag faktiskt inte, jag gick igenom mina "Följda trådar" och rensade bort en del. Då fick jag syn på den tråden och tänkte att det var värt att länka den här för dom som har missat. Jag gillar också hans videos skarpt, hoppas nästa episod kommer men det går ju tyvärr lite långt emellan avsnitten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

@conthox: Han gör ju ALLT själv, tror han hade hjälp med en sång i skyrim videon han gjorde, men annars så tar det ju så lång tid för att han inte outsourcar arbete, men visst hade det varit kul och få fler videor från han mer än typ 1 per år

Medlem
Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem
Releasehästryttare
Medlem

Några från min favorit youtube kanal Neebs Gaming, samma killar som gjorde "Battlefield Friends"

Releasehästryttare

Alla som har grannar ovanför sig vet hur det är!

Medlem

signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk

Det verkar gå att göra hur många bra varianter på den där templaten som helst!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k: Fast denna var ju extra fyndig i och med "sea crits".


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk

@conthox: precis, när man trodde att den sista bra memen på den var klar kommer det något geni och stöper om den :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare
Releasehästryttare

Man, så länge sen jag såg denna klassiker senast, tvungen att posta!

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Medlem

Fast jag håller inte med, det ser ju skitroligt ut


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skriv svar