Spikat – då ser du nytt Cyberpunk 2077-gameplay

Robot
Spikat – då ser du nytt Cyberpunk 2077-gameplay
Gnällkuk

Gött mos!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Trevligt med lite fredagsmys.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tidigare har det ju talats om att man skulle visa det gameplay man visade för press på E3 för allmänheten på Gamescom, men det är alltså inte samma?

Medlem

Har aldrig varit så taggad på ett spel tidigare och väljer att inte se mer gameplay/läsa mer om spelet för att försöka hålla det spoilerfritt

Redaktör
Skrivet av Sisyr:

Tidigare har det ju talats om att man skulle visa det gameplay man visade för press på E3 för allmänheten på Gamescom, men det är alltså inte samma?

Edit: man visar 15 utvalda minuter från GC-visningen, vilket är samma som på E3.


signatur
Medlem

Skall avnjutas.... Ack.. men spoilers.. oh well.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av B-itta:

Har aldrig varit så taggad på ett spel tidigare och väljer att inte se mer gameplay/läsa mer om spelet för att försöka hålla det spoilerfritt

Skrivet av Ravenknight:

Skall avnjutas.... Ack.. men spoilers.. oh well.

Till viss del kan jag förstå er, men om 15 minuter gameplay spoilar ett 100 timmar RPG måste övriga 99 timmar och 45 minuter vara ganska händelselösa.

Medlem

15 Minuter!? Vad sägs om hela videon? Eller ännu hellre, hela spelet! Jag är inte fylld med tålamodssaft!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Man säger att det är 15 minuter hämtat från GC-visningen. Jag har frågat Calle om det är samma som visades på E3 - återkommer.

Ställer mig tveksam till att det är samma gameplay. För på E3 mässan fick Emil och Calle sett 45 min material. Skulle det varit samma video så är det en förkortad version av dess föregångare.

https://www.youtube.com/watch?v=tAlGbgdm8fQ

Frilansare
Skrivet av Acherryify:

Ställer mig tveksam till att det är samma gameplay. För på E3 mässan fick Emil och Calle sett 45 min material. Skulle det varit samma video så är det en förkortad version av dess föregångare.

https://www.youtube.com/watch?v=tAlGbgdm8fQ

Calle har svarat att det är exakt samma gameplay som visas nu på Gamescom som visades på E3.
De 15 min vi kommer att få se är med största sannolikhet redigerade från dessa visningar.

Medlem

Åh trevligt! Kan vara bra med ett avbrott i Classic wow lvlandet. Blir även ett Lan den helgen, nostalgi deluxe! Hoppas man har kvar samma hype efter videon, Calle o Emil var väl inte så övertygade sist har ja för mig.

Medlem

Den stora frågan... ”to watch or not to watch”. Jag försöker ju hålla mig ren från intryck tills jag sitter med spelet i famnen. Men kan man hålla sig?! Va skulle @Bennet ha gjort?


signatur

Niet.

Medlem

Trevligt


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Cyberpunk är nog det spel jag är mest hypad för just nu, liksom alla cdpr-släpp. Men jag tittar helst inte på gameplay mer än någon minut i början för att klargöra vad för typ av spel det är. För mycket gameplay tar bort den mystiska magin som ett efterlängtat släpp innehar första gången man bootar upp det ^^

1
Skriv svar