Gearbox kommer att avslöja något Homeworld-relaterat under Pax West

Robot
Gearbox kommer att avslöja något Homeworld-relaterat under Pax West
Medlem

Det måste vara nått Homeworld aktigt. Desert of Kharak hade inget med Homeworld att göra.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Hoppas på Cataclysm remastered

Medlem

Hoppas Hoppas Hoppas!!! Homeworld 3!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Det måste vara nått Homeworld aktigt. Desert of Kharak hade inget med Homeworld att göra.

DoK började som ett fristående projekt utan licensen men plockades upp och vävdes in i homeworld berättelsen.
Det är visserligen inte riktigt samma sida av genren men fortfarande samma värld.

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Hoppas på Cataclysm remastered

Blackbird Interactive sköt det hoppet i sank i en kommentar på sitt Facebook-inlägg. :/

Användare: "I wonder if they rebuilt Cata"
BBI: "Nope."

Men vi har fortfarande Homeworld 3 att hoppas på!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Rättigheterna runt Cataclysm har varit snåriga förr. Tror nog att de skulle satsa på Homeworld 3 framför cataclysm remastered. Jag hoppas de tär HW3

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Rättigheterna runt Cataclysm har varit snåriga förr. Tror nog att de skulle satsa på Homeworld 3 framför cataclysm remastered. Jag hoppas de tär HW3

De har ju tidigare nämnt att de saknar källkoden till spelet, vilket gör att det lär krävas rejält mycket mer arbete (jämfört med HW och HW2) för att få till en remaster av Cataclysm som håller någorlunda kvalitet.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

ÅÅHHHHHHHHH vill ha Homeworld 3 såå mycket. Bästa spelserien.

"100 years ago, a satellite detected an object under the sands of the Great Desert. An expedition was sent.

An ancient starship, buried in the sand. Deep inside the ruin was a single stone that would change the course of our history forever.

On the stone was etched a galactic map… and a single word more ancient than the clans themselves: Hiigara. Our home."

1
Skriv svar