Gratis just nu – For Honor

Robot
Gratis just nu – For Honor

Ubisoft är givmilda under Gamescom-veckan.

#for-honor, #gamescom, #ubisoft


Medlem

I och med att Epic gav ut for honor gratis så vore det ju konstigt om Ubisoft själva tog betalt och köp division 2 om ni inte har!

Medlem

Jag kan ha fel, men har inte For Honor varit gratis ett flertal gånger med "pröva på" helger emellan?
Är det konstgjord andning de satt in för att försöka väcka liv i spelet?

Inaktiv

Att det är gratis är ju trevligt men hur är spelet? Är det värt att ens lägga ner tid på det?

Medlem

Lite tidsfördriv i någon timme men sen blev de nästan för enformigt.

Medlem

Har 3 kopior nu av For Honor. Steam, Uplay och EPiC. Har dock inte lirat det sedan den där fria betan före release. Snart dags för EA Origin giveaway...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av H3lios:

Jag kan ha fel, men har inte For Honor varit gratis ett flertal gånger med "pröva på" helger emellan?
Är det konstgjord andning de satt in för att försöka väcka liv i spelet?

Det har ju funkat för dom förr. Jag tror dom har blodad tand sen R6 blev en hit som esport, då det också var skadat i starten men sakta blev bättre.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Det har ju funkat för dom förr. Jag tror dom har blodad tand sen R6 blev en hit som esport, då det också var skadat i starten men sakta blev bättre.

Nu är det här Steam så siffrorna är inte 100% men man kan klart se vad som hände när det gick gratis på Steam och hur snabbt det dog igen.

Men det håller sig på runt 5000 spelare vilket ändå inte är helt dåligt och då kan man säkert lägga till en del som kör det direkt via Uplay.

GreenManGaming har också rea på UbiSoft-spel just nu, om ni ändå ska spela "For Honor", se dokumentären "Playing Hard" som finns på Netflix som handlar om spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Att det är gratis är ju trevligt men hur är spelet? Är det värt att ens lägga ner tid på det?

Själv tycker jag det är riktigt bra, även om jag inte spelat supermycket. Snyggt, bra performance och djup combat. Dessutom är det rätt brutalt vilket tilltalar mig. Helt klart värt att testa nu när det är gratis!

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Själv tycker jag det är riktigt bra, även om jag inte spelat supermycket. Snyggt, bra performance och djup combat. Dessutom är det rätt brutalt vilket tilltalar mig. Helt klart värt att testa nu när det är gratis!

Ja jag gillar det oxå, spelas fördelsaktigt med nån typ av handkontroll då fighting systemet är utvecklat med sådan i sinne.. Spelet uppdateras och får nya banor etc regelbundet..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

GreenManGaming har också rea på UbiSoft-spel just nu, om ni ändå ska spela "For Honor", se dokumentären "Playing Hard" som finns på Netflix som handlar om spelet.

https://youtu.be/20hUmq66StA

Det är faktiskt en riktigt bra dokumentär om skapandet av AAA titlar och spelbranchen, tycker jag! klart sevärd


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Finns gott om streamers av spelet på Twitch om man vill kika på det, en av de kändaste/knäppaste av dem kallar sig Daddy Law

https://www.youtube.com/watch?v=vHBUa_AOZgU&t=0s


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar