Metro Exodus-expansionen The Two Colonels har nu släppts

Robot
Metro Exodus-expansionen The Two Colonels har nu släppts

En mer linjär upplevelse, men med eldkastare!

#4A-Games, #Metro-exodus, #The-two-colonels


Medlem

Ser bra ut men avvaktar tills hela expansion passet har släppts i början på nästa år. Vill lira allt i ett. Inte 2 timmar hit o dit.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Defintivt köp hos mig. Väntat hela sommaren!

Inaktiv

Blir ett köp här också! Exodus var riktigt riktigt bra förutom en del skavanker men ger det en stark 4/5. Atmosfären är på STALKER-nivå och kanske bättre

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Blir ett köp här också! Exodus var riktigt riktigt bra förutom en del skavanker men ger det en stark 4/5. Atmosfären är på STALKER-nivå och kanske bättre

I agree. Trots massa buggar, små som stora, vid launch var spelet riktigt vasst. Grym atmosfär. Ger också spelet en 4a av 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ja för linjärt ligger ju inne hos många gamers nu, strålande. Allt för att sänka in lite mer pengar i pengahorandet. Räckte väl inte med Epic stores mutor

Medlem

Klarade det precis och ungefär 2.5 tim tog det att klara alla 3 kapitel. Riktigt atmosfäriskt och involverande men också kort och med bara ett nytt vapen, eldkastaren. Når kanske inte upp till Minerva's Den-nivån, som mini-expansion betraktat, men för 90 kronor är det värt att återbesöka tunnelbanan igen. 7/10.

Medlem
Skrivet av Peer165:

Klarade det precis och ungefär 2.5 tim tog det att klara alla 3 kapitel. Riktigt atmosfäriskt och involverande men också kort och med bara ett nytt vapen, eldkastaren. Når kanske inte upp till Minerva's Den-nivån, som mini-expansion betraktat, men för 90 kronor är det värt att återbesöka tunnelbanan igen. 7/10.

Precis klar jag med, på samma tid.
Känslan är tyvärr:
- Var det allt?

DLC:n når inte alls upp till samma nivå som själva spelet Metro Exodus som jag anser vara mästerligt.

Det var extremt linjärt och alldeles för enkelt. Där det slutar hade jag känslan - Drar det äntligen igång ordentligt nu?
.. och så var det slut.

Jag är klart besviken.

1
Skriv svar