Systemkraven för Gears 5 släppta – Steam-versionen stödjer Windows 7

Robot
Systemkraven för Gears 5 släppta – Steam-versionen stödjer Windows 7
jbx
Medlem

Inte värst krävande.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Smått komiskt att Microsoft arbetar aktivt för att ta sig ifrån exklusivitet medans EPIC gör allt de kan för att skapa en marknad som styrs av exklusivitet.
Bra jobbat Ms för en gångs skull!

Redaktör
Skrivet av loerk:

Smått komiskt att Microsoft arbetar aktivt för att ta sig ifrån exklusivitet medans EPIC gör allt de kan för att skapa en marknad som styrs av exklusivitet.
Bra jobbat Ms för en gångs skull!

Om spelen sålt bra i MS Store hade de nog varit mindre benägna att släppa dem på Steam. Men ja, det är utmärkt.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av loerk:

Smått komiskt att Microsoft arbetar aktivt för att ta sig ifrån exklusivitet medans EPIC gör allt de kan för att skapa en marknad som styrs av exklusivitet.
Bra jobbat Ms för en gångs skull!

Microsoft var ju en förespråkare för exklusivitet en gång i tiden och Tim Sweeny ratade dem och sa att det är en katastrof för industrin. Nu en tid senare är det minsann ombytta roller

https://www.pcgamer.com/tim-sweeney-microsoft-uwp-is-still-wo...

Medlem

Ok, men måste man ha ms Store för att spela det? Asassins Creed säljs också på Steam.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Ok, men måste man ha ms Store för att spela det? Asassins Creed säljs också på Steam.

Tror inte du behöver ha MS store för det finns väl inte ens till win7?
Men du behöver en Xbox inloggning stå såhär på steam "Xbox-profil krävs. Logga in med din befintliga profil eller skapa en gratis."

Medlem

Team 20% going strong

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Tror inte du behöver ha MS store för det finns väl inte ens till win7?
Men du behöver en Xbox inloggning stå såhär på steam "Xbox-profil krävs. Logga in med din befintliga profil eller skapa en gratis."

Så jag måste ändå ladda ner nån xboxlauncher eller nåt då.

Medlem

Trevligt, får spela detta gratis i samband med Xbox Live Game Pass (3 mån) koden jag fick med 3900X-köpet nyligen.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Yes!! Slipper jag köpa en xbone

Medlem

Men för bövelen, släpp alla Gears of War på PC. Spelade första 2 på Xbox, 3an spelade jag genom halva och har ej kvar varken det eller boxen. Nu vill jag ha GoW 3,4 och 5 på PC. Vill ju inte störtdyka in i 5an innan jag lirat föregångarna!!!!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Så jag måste ändå ladda ner nån xboxlauncher eller nåt då.

Är väl ganska standard nu för tiden. Är du rädd för att microsoft ska få info om dig så är det ju bara att du kör spelet via en virtuell maskin egentligen.

1
Skriv svar