Premiär! Gameplay från Death Stranding

Robot
Premiär! Gameplay från Death Stranding

Norman Reedus kissar fram jättesvamp och sätter världsrekord i stor ryggsäck.

#death-stranding, #kojima, #ps4, #releaselistan, #wtf


Medlem

Ser tyvärr inte bra ut alls.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det såg ju nästan... tråkigt ut Men det är alldeles för lite, och alldeles för lösryckt, för att döma ut på förhand. Jag är fortsatt supertaggad på spelet (vilket jag varit sedan den första trailern)


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Redaktör

"Han är mörk. Han är SMAL! Han är kååånstig!"


signatur
Medlem

Blev bara konstigare och konstigare (och roligare) ju längre det pågick 😂 Tolken var en höjdpunkt 👍

Medlem

Gameplay såg ju inte så himla imponerande ut.

Medlem

Det börjar närma sig nu.
AKTIVERAR PROJEKT TOTAL BLACK OUT!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ser tyvärr inte bra ut alls.

Eller hur! Det jag har sett hittills så ser det ut som ett skämt.

Medlem

Nice cinematics men gameplayet verkar rätt meh.
Nice att dom vågar göra något annorlunda iaf.

Medlem

Gillar feelingen!
Är ett fan av "långsamma", stämningsfulla spel.

Vapen nämns i gameplay-videon, så gissar att det kommer varvas med lite action också ^^

Får hoppas på en PC release, om det inte floppar på PS xD


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Är sjukt taggad efter detta, skönt med något annorlunda. Ska bli intressant och upptäcka vad som mer finns i denna värld.


signatur

God is dead

Avstängd
Skrivet av Angust:

Är sjukt taggad efter detta, skönt med något annorlunda. Ska bli intressant och upptäcka vad som mer finns i denna värld.

Haha ja samma här. Har aldrig spelat nått Metal Gear-spel men detta är så "udda" att det blir intressant på något vrickat sätt (typ när filmkritiker får se någon sjukt konstig film efter dussintals vanliga Hollywoodfilmer).

Det kan ju inte bli sämre än första No Man's Sky?

Inaktiv

Ser riktigt sjysst ut. Lär ju vara asgött att sitta i vintermörkret med en whisky och köra detta. Can't wait!

Medlem

Känner inte något jättesug för detta utefter det man sett. Känns som det blivit lite överhypat. Avvaktar nog med köp tills man läst en del reviews i alla fall.

Medlem

När man fjällvandrar vill man ha packningen så tätt inpå ryggen som möjligt, första felet. Andra felet, skinnställ och slalom pjäxor är inte det ideala. Och det tredje är att spelet ser väldigt konstigt ut, hoppas det är positivt.

eld
Medlem
Skrivet av Leffe76:

När man fjällvandrar vill man ha packningen så tätt inpå ryggen som möjligt, första felet. Andra felet, skinnställ och slalom pjäxor är inte det ideala. Och det tredje är att spelet ser väldigt konstigt ut, hoppas det är positivt.

Exoskelett och framtidsplagg, men anledningen till den inte så optimala balansen på packningen är antagligen estetisk och för att inte täcka över huvudkaraktären visuellt.

Roligt nog så kommer balans av mängd packning ändå spela in en rätt så stor roll i hur stabil man är i sin vandring i spelet.

Avstängd

Ja får se vad alla andra säger innan man köper detta. Jag fattar fortfarande inte vad spelet handlar om eller vart man ens är?


signatur

PS5 och inget annat.

eld
Medlem
Skrivet av Shimo:

Vapen nämns i gameplay-videon, så gissar att det kommer varvas med lite action också ^^

Yep!

Moderator | Testpilot

Kommer med all sannolikhet att gilla det här. Uppskattar hur annorlunda upplägget är, då jag blivit så less hur allt möjligt man spelar bara känns som samma skit i ny förpackning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

KoP
Medlem
Skrivet av AplAy:

Haha ja samma här. Har aldrig spelat nått Metal Gear-spel men detta är så "udda" att det blir intressant på något vrickat sätt (typ när filmkritiker får se någon sjukt konstig film efter dussintals vanliga Hollywoodfilmer).

Det kan ju inte bli sämre än första No Man's Sky?

Första No Man's Sky? Har det kommit flera uppföljare? Eller menade du hur NMS var vid release?

Medlem
Skrivet av Angust:

Är sjukt taggad efter detta, skönt med något annorlunda. Ska bli intressant och upptäcka vad som mer finns i denna värld.

Själv har man varit sen första trailern man inte förstod nått av, sjukt otaggad.
Just pga det verkar så konstigt.
Metal Gear spelen hade en vana att spåra ur mer eller mindre men det lyckades för det mesta bli rätt.
Här tror jag kojima fått för fria tyglar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av eld:

Exoskelett och framtidsplagg, men anledningen till den inte så optimala balansen på packningen är antagligen estetisk och för att inte täcka över huvudkaraktären visuellt.

Roligt nog så kommer balans av mängd packning ändå spela in en rätt så stor roll i hur stabil man är i sin vandring i spelet.

Ett exoskelett i framtiden borde ha fixat utförslöpningen bättre..
Jag var lite ironisk i mitt förra inlägg, men blev tyvärr mindre sugen på det här spelet efter att ha sett gameplay. Flopp eller mästerverk verkar vara alternativen, iofs spännande. 🙂

Medlem

Alla karaktärer och deras historier verkar mycket intressantare än detta gameplay vi fick se igår. Ungefär som om Nintendo hade visat upp ett nytt Zelda-spel med Link kutandes över ett stort fält i 3-4 minuter, och eventuellt plocka en blomma och prata med en NPC. Undrar hur de väljer vad som ska visas...?

Förra gången de visade gameplay, då var det iaf lite interaktivitet och "action". Nu ser det mest ut som en tråkig walking-simulator. Men men, kommer spela det iaf

Gen
Medlem

Hoppas inte folk tror att vandra bland stenar är det enda man gör i hela spelet

Medlem

Det är anmärkningsvärt hur många som dömer ut spelet på det, oerhört lilla, gameplay som ändå visats?
Jag är taggad pga Kojima och det han presterat tidigare, men jag kan absolut inte påstå att jag har minsta aning om vad spelet går ut på, vilket gör det svårt att ha en åsikt egentligen.

Avstängd

Gillar ändå att det är så pass kända skådisar med i spelet, det tyder på Kvalité. Det är inte som i andra spel som t.ex RDR2, AC Odyssey osv där det är en massa skådisar med man aldrig ens hört om.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Gillar ändå att det är så pass kända skådisar med i spelet, det tyder på Kvalité. Det är inte som i andra spel som t.ex RDR2, AC Odyssey osv där det är en massa skådisar med man aldrig ens hört om.

Faaaaast så behöver man inte kändisar för att få bra voice acting. RDR2 kanske inte innehöll så värst kända namn men att det skulle leda till försämrad kvalité hör jag verkligen inte med om.

Dessutom finns det massor med riktigt grymma voice actors som de flesta inte ens känner till namnen på. En av mina favoriter är Simon Templeman (Kain i Legacy of Kain bl.a.) Han har så skön röst.

Medlem
Skrivet av breahl:

Gillar ändå att det är så pass kända skådisar med i spelet, det tyder på Kvalité. Det är inte som i andra spel som t.ex RDR2, AC Odyssey osv där det är en massa skådisar med man aldrig ens hört om.

Tycker du det gjorde Rdr2 och Ac Odyssey sämre för att det är okända röstskådisar? Eller vill du känna igen ansikten från filmer?

Personligen föredrar jag att i spel se nya ansikten, än att man ska koppla dom till en tv-serie där dom spelat en helt annan roll.

Avstängd
Skrivet av Leffe76:

Tycker du det gjorde Rdr2 och Ac Odyssey sämre för att det är okända röstskådisar? Eller vill du känna igen ansikten från filmer?

Personligen föredrar jag att i spel se nya ansikten, än att man ska koppla dom till en tv-serie där dom spelat en helt annan roll.

Nej men det betyder att han satsar, sen är det lite kul att se ansikten man känner igen med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Nej men det betyder att han satsar, sen är det lite kul att se ansikten man känner igen med.

Kan lika vara att man inte riktigt tror på sitt spel men försöker rädda upp det med kända ansikten också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

12
Skriv svar