Ori and the Blind Forest är nästa Xbox-spel som släpps till Switch

Robot
Ori and the Blind Forest är nästa Xbox-spel som släpps till Switch
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Jaaaaa! Underbart! Nu behöver vi bara alla Nintendos Metroid och Castlevania från GBA så kan switchen kallas för den bästa plattformen för metroidvanias!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Ambassadör
Xbox

Mycket trevligt!


signatur

Jump in.

eld
Medlem
Skrivet av Grukk:

Jaaaaa! Underbart! Nu behöver vi bara alla Nintendos Metroid och Castlevania från GBA så kan switchen kallas för den bästa plattformen för metroidvanias!

Alltid nintendo som står ivägen för att vi ska få alla metroid-spel på switch, men vi kan alla drömma

Medlem

SKit BRA Spel, en av mina favvo plattformare


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av eld:

Alltid nintendo som står ivägen för att vi ska få alla metroid-spel på switch, men vi kan alla drömma

Verkligen! Jag älskar GBA och SNES och tror verkligen att de spelen skulle passa perfekt på Switch. Men jag vill ju å andra sidan ha alla spel till Switch!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar