Sniper Ghost Warrior Contracts släpps i höst enligt ny trailer

Robot
Sniper Ghost Warrior Contracts släpps i höst enligt ny trailer

I november beger vi oss till Sibirien för att kontraktsmörda på avstånd.

#CI-Games, #Sniper-Ghost-Warrior-Contracts


Medlem

Ser spännande ut. Mer stealth-spel tack.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kommande Sniper Ghost Warrior Contracts kommer därför skippa den öppna värld som föregångaren hade

Tack slipper man blir vilsen vad man ska gör här näst efter ett mission. Jag har Sniper Ghost Warrior 3 men har inte spelat färdigt det ännu, just för att jag blir en aning vilsen. Gillade 2:an och har spelat färdigt de mer än 1 gång.

Men en dag ska jag ge mig in i 3:an igen och få de färdigt för en gång skull.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Gillade trean mer än tvåan, men kommer definitivt testa detta likaså.

1
Skriv svar