Ikväll kan du äntligen lira ensam i Apex Legends

Robot
Ikväll kan du äntligen lira ensam i Apex Legends

Slipp alla muppar som sticker så snart det de blir skjutna.

#apex-legends, #battle-royale


Inaktiv

Solo i ett lagbaserat spel? Nej tack. 2 och 4-manna squads borde ha funnits för längesedan dock. Kanske en ökning till 100 spelare också.

Medlem

Varför inte DUO finns är för mig obegripligt, speciellt nu när tydligen SOLO går bra...

Medlem
Skrivet av Jowcke:

Varför inte DUO finns är för mig obegripligt, speciellt nu när tydligen SOLO går bra...

Solo är ju ett event som ska vara två veckor. Skulle inte förvåna mig om duo blir nästa.

Medlem

Duo blir säkert stora grejen för säsong 3. Ser fram emot kaoset i solo mode men tror inte det håller speciellt länge..

Flakmonkey

Föredrar att spela med vänner men är ingen annan påloggad så känns det som att solo kan vara en kul grej att varva med. Sen tycker jag faktiskt att det förvånansvärt ofta som de "randomsquads" man hamnar i har riktigt bra teamplay. Det finns ingen större poäng i att spela för sig själv då det i 99% av fallen innebär en säker död och man tack vare pingsystemet kan få så mycket hjälp av lagkamrater även om man inte kör voicecom. Tror inte att Apex har varit så roligt för de som bara vill spela för sig själv, hittills då ska väl tilläggas

Medlem

Äntligen, då kanske jag kan börja spela igen.

Medlem

Fattar inte varför man vill ha solo. Spelet är ju gjort för squads om 3. Är man så seriös så man inte vill spela med pubs dår man väll skaffa sig 2 vänner o köra squad.

Medlem

Spelade några matcher igår, var som förväntat. Kaos, underhållande men så tydligt att spelet inte är gjort för solo mode..
@Nosnos då har du haft fruktansvärd tur med dina randoms, kanske snittar en på fem som öht använder pingsystemet XD

Flakmonkey
Skrivet av kabukishaman:

Spelade några matcher igår, var som förväntat. Kaos, underhållande men så tydligt att spelet inte är gjort för solo mode..
@Nosnos då har du haft fruktansvärd tur med dina randoms, kanske snittar en på fem som öht använder pingsystemet XD

Vad spelar du på, kanske skillnad där vad gäller community? Lirar på PS4 själv och där fungerar det som sagt över förväntan imo. Värsta man stöter på är ju folk som droppar själva på någon annan del av kartan men det är kanske 1 av 10 matcher och det får man räkna med. Sen att folk är dåliga och inte vet hur man tex använder vissa karaktärer är ju något man får räkna med känner jag. Har man krav på "kvalitet" så får man nog sätta ihop en squad själv och det är ju samma sak för vilket teambaserat spel som helst.

Medlem

Körde en del igår och blev väldigt positiv. En helt annan spel upplevelse med svettiga 1vs1 strider. Där teknik mm får en större inverkan på spelet. Ska bli skoj att spela det dom här veckorna helt klart!

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Vad spelar du på, kanske skillnad där vad gäller community? Lirar på PS4 själv och där fungerar det som sagt över förväntan imo. Värsta man stöter på är ju folk som droppar själva på någon annan del av kartan men det är kanske 1 av 10 matcher och det får man räkna med. Sen att folk är dåliga och inte vet hur man tex använder vissa karaktärer är ju något man får räkna med känner jag. Har man krav på "kvalitet" så får man nog sätta ihop en squad själv och det är ju samma sak för vilket teambaserat spel som helst.

Spelar också på PS4 men upplever ändå att folk har oerhört svårt att samarbeta. Händer väldigt ofta att folk drar iväg utan att pinga. Som tur är spelar jag mest med en polare så då brukar det inte vara så mycket problem älskar för övrigt spelet, har aldrig upplevt något liknande vad gäller sug/glädje/belöning

1
Skriv svar