Nu är det slut på icke-knarkandet i Dayz

Robot
Nu är det slut på icke-knarkandet i Dayz
Medlem

Vet dom om det där andra spelet med magiska svampar?

Medlem

Vilken tur, då kan de låtsas skjuta ihjäl folk, utan att riskera se en virtuell växt vars användning resulterar i ett olagligt sinnestillstånd.

Gnällkuk

helvete vad bajsnödiga folk är...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Att man kan knapra codein som godis och skjuta morfin samt mörda och kannibalisera folk är alltså inget problem?

Medlem

Har för mig jag läst att cannabis var inkluderat i en mod, inte i själva spelet.

Medlem

Dödsdrogen cannabis!

Medlem

Betyder detta också att t.ex Rust är kan råka illa ut (iofs röker man inte det)? Annars är ju hampa en ganska bra källa till protein m.m. Australien själva har en industri som odlar hampa.

Medlem

Är ju förtusan avkriminaliserat i vissa delar av Australien då man få inneha en liten mängd. Plus att man får använda de i medicinskt bruk. Så varför skall dom bråka om detta för...?


signatur
Medlem

Lite off topic, men det händer fler och fler gånger att ni nämner Kotaku av alla sidor (som att ni egentligen läst infon där och ingen annanstans). Håller ni den sidan och nivån de håller särskilt hög eller är det rena tillfälligheter? Ni känns fortfarande ofärgade av politik och dravel, det vore synd om ni trillade ner i det avgrundshålet de satt sig i.

Medlem

Inte nog med att folk slösar sin energi på att jaga riktig cannabis, men låtsascannabis som inte ens finns? Kom igen alltså...

Medlem

Samtidigt gör man reklam om alkohol och gambling på tv och spel innehåller loot-lådor, våld, sex, stölder, tortyr och allt annat möjligt.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rockefellerz:

Lite off topic, men det händer fler och fler gånger att ni nämner Kotaku av alla sidor (som att ni egentligen läst infon där och ingen annanstans). Håller ni den sidan och nivån de håller särskilt hög eller är det rena tillfälligheter? Ni känns fortfarande ofärgade av politik och dravel, det vore synd om ni trillade ner i det avgrundshålet de satt sig i.

Säga vad man vill om deras texter i allmänhet är de en av få sajter som faktiskt skapar mycket eget innehåll, på egna källor (Jason Schreier som exempel) vilket gör det ganska naturligt att källhänvisa till dem. Sen tror vi att våra besökare är mogna nog att ta egen ställning till material av övrig karaktär.


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Är ju förtusan avkriminaliserat i vissa delar av Australien då man få inneha en liten mängd. Plus att man får använda de i medicinskt bruk. Så varför skall dom bråka om detta för...?

Jamen tänk om folk trodde att man fick fullt hp av cannabis!!??

Det är vad australiens rating board tjötar om iaf, 'incentive' to use, men vad jag vet så finns inte ens cannabis i spelet ?
Någon som kan bekräfta ?

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Jamen tänk om folk trodde att man fick fullt hp av cannabis!!??

Det är vad australiens rating board tjötar om iaf, 'incentive' to use, men vad jag vet så finns inte ens cannabis i spelet ?
Någon som kan bekräfta ?

Tänker på metal Gear Solid, undrar om man bara tappar hälsa av ciggen i Australien och inte får den där koncentrationsgrejjen.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

KoP
Medlem

Hoppas dom förbjuder film och böcker som innehåller knark i någon form också. Annars är det väl hyckleri i högsta grad? 🤔

Medlem

Kul när folk som inte vet vad de talar om öppnar käften.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
tru fakt!
1
Skriv svar