Förhandstitt – Modern Warfare är Call of Duty som du aldrig sett det förut, eller?

Robot
Förhandstitt – Modern Warfare är Call of Duty som du aldrig sett det förut, eller?

Gurra åkte till änglarnas stad för en eftermiddag med spelets multiplayer, här är hans intryck.

#call-of-duty, #call-of-duty-modern-warfare, #modern-warfare


Medlem

Fick du testa fordonen? Hur kändes dem?

Medlem

Tycker för en gång skull detta ser ganska nice ut. Kommer nog skaffa det till min nya burk

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av eCore:

Fick du testa fordonen? Hur kändes dem?

Bara fyrhjuling i 20v20 och det kändes precis som Blackout. Inga pansarfordon tyvärr!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Ojdå, menar du på riktigt att det är bättre än CoD Black Ops 4, så är det ett hopp ingen gjort tidigare då jag klassar det lätt som det bästa CoD någonsin. (var inget fan av modern warfare då det bara handlade om larviga perks och campande).

Mikrotransaktioner i black ops? Måste skitit i det, spelar Black ops 4 ofta och det är en favorit, battle royalläget är awesome, men deras "turneringsläge" slår allt. Sjukt kul, snabbt, bra banor och bra lägen.

Nä ska detta nya cod slå black ops 4 så krävs det att allt sitter. Baserat på vad du skrev känns det inte som att så blir fallet.

Medlem

@FasterSixth: Call of Duty, United Offensive och Call of Duty 2 var ju definitivt de bästa.

Medlem

Jag hittade tillbaka till COD med Infinite warfare och WWII. Lämnade redan vid MW2 men har lärt mig uppskatta serien igen. Beror säkert på att man inte har lika mycket fritid längre och behöver snabba spel. Jag spelade remastern på Modern Warfare hur mycket som helst och detta ser bra ut! Boots on the ground!

Medlem
Skrivet av KortTjock:

@FasterSixth: Call of Duty, United Offensive och Call of Duty 2 var ju definitivt de bästa.

Inte dåliga, men World at war var bättre tycker jag. Sen hade COD 3 en jävla charm tycker jag. Men sedan de introducerade World League i black ops 4 så tycker jag det är absolut bäst. Växlar mellan zombies, world league och black ops just nu. Tre sjukt roliga lägen.

Men agree to disagree?

Medlem

Kommer de göra som tidigare och släppa kartor som betaldlc och döda spelarbasen eller köra kostnadsfritt? Om ni fick någon info om det?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Kommer de göra som tidigare och släppa kartor som betaldlc och döda spelarbasen eller köra kostnadsfritt? Om ni fick någon info om det?

Det kommer vara gratis


signatur

I want to play a game.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av kjell_leo:

Det kommer vara gratis

Korrekt. Inget season pass den här gången, jag glömde att få med det i texten. Men på frågan om mikrotransaktioner post-launch svarade IW med ett stelt leende och: "We're not really discussing that right now."

Vilket på intervjulingo betyder: "Det vet vi inte just nu", eller: "Det vill vi inte erkänna just nu."


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Vilket på intervjulingo betyder: "Det vet vi inte just nu", eller: "Det vill vi inte erkänna just nu."

Eller: "Det berättar vi efter alla recensioner kommit in"

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bethåven:

Eller: "Det berättar vi efter alla recensioner kommit in"

Exakt. Se: Crash Racing och Black Ops 4.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av kjell_leo:

Det kommer vara gratis

Skrivet av Gustav Höglund:

Korrekt. Inget season pass den här gången, jag glömde att få med det i texten. Men på frågan om mikrotransaktioner post-launch svarade IW med ett stelt leende och: "We're not really discussing that right now."

Vilket på intervjulingo betyder: "Det vet vi inte just nu", eller: "Det vill vi inte erkänna just nu."

Okej vad bra, tack. Lär väl bli mikrotransaktioner istället. Så länge de inte är lootlådor och enbart kosmetiskt kan jag leva med det.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Exakt. Se: Crash Racing och Black Ops 4.

Fast högre upp i tråden står det att man tydligen kan pröjsa för extra content (vad extra det nu skulle vara som hjälper er) till Black ops 4.

Inte sett något av det i CTR.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av FasterSixth:

Fast högre upp i tråden står det att man tydligen kan pröjsa för extra content (vad extra det nu skulle vara som hjälper er) till Black ops 4.

Inte sett något av det i CTR.

https://www.fz.se/nyhet/280512-team-crash-racing-far-dino-ban...


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

@FasterSixth: Call of Duty, United Offensive och Call of Duty 2 var ju definitivt de bästa.

Fyfan har så många tusentals timmar på CoD2. <3 Lätt det bästa CoD!
Zombies, Warzone, etc.😁👍👌

Medlem

@Mathiaaas: Zombies, Warzone, whats that?

Medlem
Skrivet av KortTjock:

@Mathiaaas: Zombies, Warzone, whats that?

Gamemodes i CoD2s multiplayer. 😊
Kampanjen va också grym dock.

Medlem

Stora frågan...kommer man få möjligheten att hyra dedikerade servrar och styra dessa som man behagar? Detta har de misslyckats med totalt de sen Black Ops...

Medlem
Skrivet av FasterSixth:

Ojdå, menar du på riktigt att det är bättre än CoD Black Ops 4, så är det ett hopp ingen gjort tidigare då jag klassar det lätt som det bästa CoD någonsin. (var inget fan av modern warfare då det bara handlade om larviga perks och campande).

Mikrotransaktioner i black ops? Måste skitit i det, spelar Black ops 4 ofta och det är en favorit, battle royalläget är awesome, men deras "turneringsläge" slår allt. Sjukt kul, snabbt, bra banor och bra lägen.

Nä ska detta nya cod slå black ops 4 så krävs det att allt sitter. Baserat på vad du skrev känns det inte som att så blir fallet.

Nej. Vet att det är subjektivt men nej.

Skrivet av FasterSixth:

Inte dåliga, men World at war var bättre tycker jag. Sen hade COD 3 en jävla charm tycker jag. Men sedan de introducerade World League i black ops 4 så tycker jag det är absolut bäst. Växlar mellan zombies, world league och black ops just nu. Tre sjukt roliga lägen.

Men agree to disagree?

Som sagt. Nej.

Skrivet av Styggve:

Stora frågan...kommer man få möjligheten att hyra dedikerade servrar och styra dessa som man behagar? Detta har de misslyckats med totalt de sen Black Ops...

Med största sannolikhet nej.

Medlem

@Mathiaaas: Menar du Black Ops 2 nu? För jag har inget minne av några som helst modes i Call of Duty 2 från 2005.

Medlem

Så jag var 11 dagar sen med att upptäcka det, inte konstigt då jag varit utomlands. Sen är det bara kosmetiska påverkningar (se källa nedan) vilket om folk vill spendera istället för att tjäna in coins känns rimligt.
Källa: https://www.ign.com/wikis/crash-team-racing-nitro-fueled/How_...

Skrivet av Dizzz:

Som sagt. Nej.

Intressant vinkling av åsikt. Du håller inte med om att vi släpper det genom att ha olika åsikter? Inte hört den förut då det som du svarade på en annan post av mig är subjektivt...

Medlem

@FasterSixth: Åsikter är alltid kul. Men ibland är åsikter så udda så de nästan är objektivt fel. Man kan inte tycka att CoD, CoD:UO, COD 2 och COD:MW inte är bland de bästa i serien (i vilken ordning är däremot betydligt mer subjektivt). Att du ens tar upp COD3 som egentligen bara var en reskin och lanserad som konsolexklusivt och påstår att det är bättre än CoD2 är ju bara humoristiskt.

Så nej.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

@Mathiaaas: Menar du Black Ops 2 nu? För jag har inget minne av några som helst modes i Call of Duty 2 från 2005.

Svar nej, syftar på gamla hederliga CoD2. Fanns väääldigt många olika gamemodes i det. I alla 3 (1.0, 1.2 och 1.3) versioner.

Rats, zombie, zombots, (tänk WaW zombies) warzone, osv.

Medlem

@Mathiaaas: Spännande, aldrig sett. Å andra sidan spelade jag mest Clan Base och mycket competetive

Medlem
Skrivet av KortTjock:

@Mathiaaas: Spännande, aldrig sett. Å andra sidan spelade jag mest Clan Base och mycket competetive

Saknar CoD2-tiderna, haha. Har väl ett antaaal tusentals timmar på Xfire. (Eller hade, dem la väl ner )

Medlem

Håller tummarna på modtools.
Som många nämner här så saknar man ju cod2 och cod4 med mods.

4an nötte man rätt friskt med promod

1
Skriv svar