Bli cybersnut i nyligen utannonserade Gamedec

Robot
Bli cybersnut i nyligen utannonserade Gamedec

Utred brott och korruption i framtidens virtuella världar.

#Anshar-studios, #Gamedec, #cyberpunk


Medlem

Känns inspirerat av något....

Skribent
Skrivet av Zidious G:

Känns inspirerat av något....

Instämmer, Mario Kart rakt av.

Medlem

Ett spel som jag tycker ser oerhört lockande och lovande ut som jag förmodligen aldrig kommer orka ta mig an att spela, precis som Xcom, Divinity, Mutant och alla andra liknande spel. Tycker de ser så mysiga och roliga ut, men när jag väl sätter mig för att spela så får jag inte ut något av det, trots försök efter försök. Vill verkligen gilla det. Istället fastnar man för typ Vermintide och andra loot-games.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

Ett spel som jag tycker ser oerhört lockande och lovande ut som jag förmodligen aldrig kommer orka ta mig an att spela, precis som Xcom, Divinity, Mutant och alla andra liknande spel. Tycker de ser så mysiga och roliga ut, men när jag väl sätter mig för att spela så får jag inte ut något av det, trots försök efter försök. Vill verkligen gilla det. Istället fastnar man för typ Vermintide och andra loot-games.

Tråkigt att höra, både Xcom och Divinity är sjukt roliga. Men jag förstår, så där är det ibland😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Instämmer, Mario Kart rakt av.

Det där jävla Mario Kart alltså. World of Warcraft och sen Witcher 3. Fula kopior.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

2020..... dom borde släppt det nu. Stilla Cyberpunk fansens tills släpp.

Ser intressant ut men tveksamt, 2020 är Cyberpunks år, 1 cyberpunk spel räcker.

Hmm, men inte för inte.


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

Medlem
Skrivet av kintobe:

2020..... dom borde släppt det nu. Stilla Cyberpunk fansens tills släpp.

Ser intressant ut men tveksamt, 2020 är Cyberpunks år, 1 cyberpunk spel räcker.

Hmm, men inte för inte.

Man kan ALDRIG få för mycket cyberpunk!

Ja tack, sådana här spel ser vi inte alldeles för ofta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bra och cyberpunkigt concept, den "hårda detektivrösten" var väl liiiite för mycket hård detektivröst men äsch, ska bli intressant att se hur gameplay blir etc. Och som sagt, man kan aldrig få för mycket cyberpunk, haha.

1
Skriv svar