Återupplev magin av Vanilla WoW – gå med i raidingguilden <Full Tilt> inför WoW: Classic!

Medlem
Skrivet av delli:

Så gjorde vi med och då var vi en ganska framgångsrik guild. Lite laget före jaget, efter BC så sluta många spela så vi slog ihop dom två bästa guilderna på servern och DKP infördes sen sket de sig totalt.

Precis, det funkar, DKP är ju också ett system för guilds som inte litar på varandra.

Vart är motivationen att raida som reserv om man vet att man inte har en spottstyve till chans att få gear. Alla ska ha lika stor chans att få loot, annars är det ju som vanligt, proletären bär borgaren 😂


signatur

IDKFA

Medlem

Vart lite sugen på att köra när man läser detta. Spelade själv en del under vanilla tiden i guilden Ad noctum.

Medlem

La en ansökan om aff-lock.

Medlem

Jag önskar er lycka till. Om jag har haft tid att avvara skulle jag helt klart provat.

Medlem

Det är superkul att vi har fått in mycket ansökningar och rankerna börjar sakta men säkert bli kompletta

Just nu söker vi endast:

Fury Warrriors
Rogues
Warlocks
Hunters
Holy Paladins
Resto Druids

Medlem

@Lord Pingu: det går ju inte, shamaner finns bara på horde o palas på ally

Medlem

DKP, usch... det gjorde att jag tappade känslan för raids när man spelade vanilla. Sen har jag ju kört i guilder där man fick rolla också, mycket bättre.
Minns en gång i MC, när vi körde DKP, det var en liten pöjk som grinade till sig warlock gear.

Medlem

Hade noll problem med det DKP-system(det fanns olika) vi använde i den guilden jag var med i under Vanilla, fick den loot jag behövde relativt ofta.

Tyvärr blev den guilden korrupt under början av Karazhan i TBC och gick under. Och det var inte p.g.a DKP-systemet, utan det var folket som styrde guilden.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ansökte igen glömmde mitt discord namn=)

Medlem

Är lite sugen på att plocka upp detta. Kommer dock spela casual, då man inte alltid har tiden som man hade förr. Gammal huntard.

Medlem

Såg väldigt intressant ut, skickade in en ansökan. Kommer lira dwarf hunter i Classic, likt den första karaktären jag skapade.

Medlem

@erikcedervall:

tjena jag och en vän ska lira han är osäker möjligtvis warrior, jag ska köra hunter vi båda jobbar flitigt vi båda lirade hc i vanilla dagsläget jobb och mindre tid, jag spelade i awakening och epicfabriken som välkända guilder.

vi letar inte efter en guild där man har trevligt och roligt tillsammans så min fråga är då finns där plats för två relativt aktiva goa män i denna arme?

Inaktiv

Blivit mer och mer sugen på att återskapa min gamla warlock från vanilla men det är såklart undead male som gäller då. Allt annat går bort!

Ses kanske vid the crossroads

For The Horde!

Medlem

Numera har jag ju tiden emot mina intressen men jag ska ge Classic ett vackert försök iallafall Kommer in som Resto Druid med samma nick som här som på Discord.

Medlem

Hej hej hallå!

Vi har fått in 50+ ansökningar till guilden över en väldigt kort tid vilket är otroligt roligt, det tackar vi så mycket för!

Dock börjar vi bli fulltaligt för denna gång när det gäller medlemmar i vår raiding core, det enda vi behöver för tillfället är ytterligare en exceptionell Rogue som kan raida utsatta tider. Vi stänger därför rekryteringen för denna gång och återupptar den när det börjar närma sig raiddags.

Det är fortfarande några få som jag har kontaktat via Discord men som inte svarat eller accepterat vänförfrågning (Den svenska schäferstammen, Roach, Kaffepuffen), svara gärna mig på Discord.

Utöver det kan jag meddela att guildet kommer spela på servern Shazzrah (PvP) om inget annat händer fram till release. Spara era namn där om ni vill ha möjlighet att gå med i vid ett senare skede.

Väl mött allesammans!

12
Skriv svar